وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم ورزش دوست کشورمان تبریک گفت.
کد خبر: ۷۸۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 22 September 2019

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا

بِسْم الله الرحمن الرحیم

والیبال ایران باز هم افتخارآفرین شد و این بار جام قهرمانی آسیا را در استمرار موفقیت های سال های گذشته به ارمغان آورد که این مهم بیانگر پیمودن مسیر اقتدار این رشته در قاره کهن است .

جام قهرمانی که در مقابل دیدگان تماشاگران هموطن در سالن دوازده هزارنفری برای مردان والیبالیست ایران بدست آمد ، باز هم شور و نشاط را برای مردم ورزش دوست ایران اسلامی رقم زد .

مردمانی که در این شرایط سخت اقتصادی در برابر تحریم های دشمن همواره با حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،بزرگی خود را در دنیا به منصه ظهور رسانده اند ، شایسته بهترین ها هستند که بار دیگر جامعه ورزش ایران ، افتخاری بزرگ برای آنها رقم زد تا آوازه بزرگی ایران بار دیگر به بهانه ورزش در دنیا طنین انداز شود .

این موفقیت ارزنده را به رهبر معظم انقلاب ،ملت شریف ایران و تک تک ورزشکاران ، مربیان و دست اندرکاران این رشته تبریک می گویم .

امیدوارم با استمرار در موفقیت های این رشته محبوب ، شاهد حضور پرافتخار والیبال ایران در بازی های المپیک ٢٠٢٠ توکیو باشیم .

برچسب ها: ورزش ، والیبال ، تبریک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار