معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نیازمند وفاق و همدلی ملی است و در سایه یکدلی امکان پشت سر گذاشتن این جنگ تمام عیار ظالمانه وجود دارد.
کد خبر: ۷۸۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 22 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: هرچند جنگ تحمیلی تمام شده اما اکنون دشمن، نظام اقتصادی ایران اسلامی را نشانه گرفته است تا با اختلال در معیشت و تولید به طور جدی در صدد فلج کردن اقتصاد کشور و ایجاد یاس و خشم در مردم نسبت به انقلاب برآید.
وی یادآور شد: در این برهه حساس زمانی باید با راهبرد وحدت، همبستگی و تلاش دسیسه های دشمنان را خنثی و بی اثر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اضافه کرد: جنگ هشت ساله عراق علیه ایران دارای ویژگی های خاصی از جمله اتحاد جامعه جهانی به ویژه ۲ ابر قدرت آن زمان یعنی آمریکا و شوری برای شکست انقلاب تازه شکل گرفته ایران اسلامی است.

نوذری اضافه کرد: در هیچ برهه ای از تاریخ، آمریکا و شوروی با هم اتحاد و همراهی نداشته و همواره به عنوان رقیب یکدیگر بوده اند اما برای شکست نظام اسلامی از حمله نظامی عراق به ایران استقبال و حمایت کردند.

وی یادآور شد: مجاهدت و ایثار مردم در جبهه ها و پشت جبهه ها و استفاده از تفکر ناب حسینی نیز از دیگر شاخصه های دفاع مقدس بود که باعث پیروزی و تقویت وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان و شکست و سرخوردگی صدام و حامیان جهانی اش شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این آئین گفت: همواره اطاعت و تبعیت از رهبری موجب عقب نشینی و شکست نقشه های براندازانه دشمن و افزایش اقتدار ایران اسلامی شده است.

سردار جمال شاکرمی اظهار کرد: دشمن از اتحاد و همبستگی ایران اسلامی واهمه دارد و تمام تلاش خود را برای شکستن این اتحاد به کار بسته اما نظام اسلامی همواره با همبستگی خود نقشه های شوم دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

وی افزود: ایران اسلامی برای رسیدن به پیروزی و اقتدار بیشتر داخلی و جهانی باید همواره رو به جلو در حرکت و پویایی باشد تا قله های دانش و علم در همه عرصه ها و از جمله نظامی و دفاعی را در نوردد و دشمن را همچون گذشته به زانو درآورد.

سردار شاکرمی با اشاره به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یادآور شد: جنگ تحمیلی که برای ما عنوان دفاع مقدس را به خود گرفت برگرفته از فرهنگ غنی مکتب عاشورا و نهضت شهادت پرور امام حسین(ع) بود و اگر نقشه های دشمن علیه ایران اسلامی ابتر مانده حاصل همان استقامت، رشادت، شهادت طلبی و ازخودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران در جبهه ها و مجاهدت مردم در پشت جبهه ها است.

وی اظهار کرد: اگر ایران در سطح جهان حرفی برای گفتن دارد تاسی گرفتن از مکتب عاشورا و حاصل و دستاورد دفاع مقدس است چرا که هم در قیام امام حسین (ع) و هم در جنگ تحمیلی نفرات و تجهیزات دشمنان نسبت به جبهه حق بسیار زیاد و چشمگیر بود اما تنها با نیروی باور، معنویت، شهادت طلبی و دفاع از دین و اعتقادات بر دشمن چیره شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار