مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی از تحصیل بیش از ۷۰۰۰ دانش آموز در مدارس مختلف امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۴ 22 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسین باغگلی در نشست خبری در محل دبیرستان  علوم و معارف امام رضا(ع) با اعلام این خبر افزود: امسال تمرکز ما بر دو محور مهم است؛ محور اول این که دانش‌آموزان بتوانند برای زندگی آینده خود برنامه‌ای باکیفیت تدوین کنند.

 

باغگلی افزود: محور دوم که امسال بر روی آن تمرکز کردیم این است که دانش‌آموزان در مدرسه احساس لذت مطلوب را داشته باشند.

 

وی ادامه داد: ما یک آموزش پرورش وارداتی و تقلیدی داشتیم و کمترین فرصت‌ها برای بازسازی آن داشته‌ایم که بتوانیم این سیستم اشتباه را تصحیح کنیم و بر آن تمرکز کنیم؛ از آغاز دهه 90 که سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران تدوین شد این امید و بارقه پدید آمد که بتوانیم آن را به بهترین و مطلوب ترین وجه تصحیح کنیم.

 

 

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی تصریح کرد: امروز حضور نهادهایی مانند آستان قدس رضوی با این نگاه که بتوانند فرصتی فراهم سازند و زیرساخت‌ها را برای دانش آموزان فراهم کند پا به عرصه گذاشته و در این زمینه سند تعالی را طراحی کرده است. از سال گذشته نیز این تغییرات را آغاز کرده و حدود 5 سال زمان لازم است تا به اهداف‌مان در این زمینه برسیم.

 

وی گفت: در چهار حوزه‌ای که در سال جای می‌خواهیم وارد آن شویم اول حوزه رسانه و چگونگی استفاده از آن، حوزه تربیت جنسی، ارتباط موثر با حوزه کودک و شناخت ویژگی‌های مربوط به سنین مختلف و بحث ارتباط زوجین آموزش و چگونگی برخورد با فرزندان خود است.

 

باغگلی در پایان ضمن اشاره به تعداد دانشآموزان ثبت نامی در این مدارس بیان کرد:  حدود 7 هزار و 62 نفر در مدارس امام رضا(ع) از پیش دبستانی تا متوسطه دوم در مدارس ثبت نام شده‌اند و امید داریم که بتوانیم با کادر پرسنلی 900 نفره  خادم راه تعلیم و تربیت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار