مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام؛
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: با توجه به اتمام فراخوان ثبت نام سامانه فروشگاهی(پایان شهریور ماه) از فعالان بخش درمان که براساس بند (ی) تبصره (6) قانون بودجه سال 1398 مشمول ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش هستند، انتظار است در این باره اقدام نمایند تا مشمول جرایم مالیاتی نشوند.
کد خبر: ۷۸۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 21 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  آقای عباس پور در دیدار با دکتر فلاحی رئیس سازمان نظام پزشکی استان با اعلام این مطلب  از فعالان بخش درمان خواست از فرصت باقی مانده جهت ثبت نام در سامانه پایانه فروشگاهی استفاده نمایند.

وی با اشاره به ضرورت عمل به تکالیف قانونی از سوی مؤدیان محترم تصریح کرد: مکانیزه شدن سیستم‌های دریافت مالیات یک مصوبه کلی در بودجه 98 بوده که صرفاً شامل پزشکان نمی‌شود و حداقل 15 عنوان از سایر صاحبان مشاغل ملزم به استفاده از سامانه فروشگاهی هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام جامعه فرهیخته و تلاشگر پزشکی را از صنوف خوش حساب استان در زمینه پرداخت مالیات ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه اکثر قریب به اتفاق فعالان این حوزه اظهار نامه مالیاتی ارائه می‌دهند و این اظهارنامه‌ها نیز رسیدگی و قطعی می‌شوند و صرفاً دستگاه کارت خوان معیار محاسبه مالیات نمی باشد.

وی یادآوری کرد: اکثر پزشکان سطح استان با بیمه ها طرف قرارداد هستند و اطلاعات مالی پزشکان از این طریق رصد و بررسی شده و قابل دسترسی است همچنین بر اساس بررسی های صورت گرفته تمامی مطب‌ها در سطح استان دارای دستگاه کارت خوان هستند و اگر مطبی کارت خوان نداشته باشد، مردم به ما اطلاع می‌دهند.

دکتر فلاحی رئیس سازمان نظام پزشکی استان ایلام نیز در این دیدار با تأکید بر لزوم پرداخت مالیات از سوی صنوف مختلف اظهار داشت: پرداخت مالیات و حرکت در مسیر اجرای قانون امری بدیهی است، اما اعمال هجمه علیه جامعه پزشکی که با وجود شرایط استان به ارائه خدمات در بخش بهداشت و درمان می پردازند باعث بی انگیزگی این قشر می شود.

دکتر فلاحی افزود: تعداد معدودی از پزشکان استان ایلام درآمدهای بالایی دارند و در خصوص موضوع مالیات، این قشر همواره به تکالیف قانونی خود عمل و اقدام می نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار