کد خبر: ۷۸۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 19 September 2019

فرماندار کهگیلویه با اشاره به نابرابری سهم زنان از مناصب مدیریتی گفت: لحاظ سهم زنان در پست معاونت ادارات در ارزیابی عملکرد مدیران تأثیر مثبت دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، علی‌رضا اتابک امروز در شورای اداری شهرستان لحاظ شدن سهم زنان در پست معاونت ادارات شهرستان را ضروری دانست و اظهار داشت: انتصاب زنان در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر دارد.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس خواستار همکاری ادارات و نهادها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان با آموزش و پرورش شد و افزود: خدمت به آموزش و پرورش خدمت به ساختار جامعه و شکل‌گیری فرهنگ است و به کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه‌یافتگی کمک می‌کند.
اتابک گفت: شاخص نسبت معلم به دانش‌آموز در شهرستان ما نسبت به استان در سطح خوبی قرار دارد.

فرماندار کهگیلویه خواستار حفظ ساختار روستایی شد


رئیس شورای اداری کهگیلویه با اشاره به شاخص و فرایندهای آماری نرخ رشد جمعیت روستایی را منهای صفر دانست و ادامه داد: نرخ رشد از سال 1385 از ۶۹.۲۲ درصد به ۳۳.۵۲ درصد رسید یعنی در سال 1398 حدود ۱۸ درصد اختلاف آماری هست.
اتابک گفت: توزیع متناسب، ایجاد رغبت‌ها،کارگاه‌های تولیدی و رفع موانع ساده می‌تواند به ماندگاری جمعیت روستایی موثر باشد بنابراین می‌طلبد در حفظ و نگهداشت ساختار روستایی تلاش کنیم.
وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: برخی از پیمانکاران که توانایی کار نداشتند خلع ید شدند و همه پروژه‌ها به سمت فعال شدن سوق داده شد.
اتابک همچنین در واکنش به حذف اسم شهدا از تابلوها تصریح کرد: حذف اسم شهید چه عنادی است در حالی که بازمانده جنگ جهانی کارت تکریم در جامعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار