‌رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه اول مهرماه در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ 19 September 2019

 علیرضا قدمی با اعلام این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه اول مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد‌.

وی تصریح کرد: به همین منظور تردد موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت 7 صبح روز دوشنبه اول مهرماه از محورهای کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است‌.

رییس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود‌.

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر وکامیونت از محور کرج به چالوس، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 29 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 30 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 29 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 30 شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود‌.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز‌های شنبه و یک شنبه 30 و 31 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای یکشنبه31 شهریورماه و دوشنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای شنبه و یک شنبه 30 و 31 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای یکشنبه 31 شهریورماه و دوشنبه اول مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد‌.

رییس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت های ترافیکی در محور هراز خبر داد و بیان کرد: به همین منظور تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) 27 شهریور تا ساعت 2 بامداد روز پنجشنبه 28 شهریور و همچنین از ساعت 6 صبح روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه 28 تا 31 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز بعد از این محور ممنوع است .

قدمی اظهار کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 29 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 30 شهریورماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 29 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 30 شهریورماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می شود‌.

وی ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای شنبه و یکشنبه 30 و 31 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روزهای یکشنبه و دوشنبه 31 شهریورماه و اول مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای شنبه و یکشنبه 30 و 31 شهریورماه تا 2 بامداد روزهای یکشنبه و دوشنبه 31 شهریورماه و اول مهرماه از آب اسک به رودهن محدوده مشاء به صورت یک طرفه است‌.

رییس پلیس راه مازندران از ایجاد محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه نیز خبر داد و گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای جمعه 29 شهریورماه از قائم شهر به سمت تهران ممنوع است‌./ ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار