در مراسم قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال اعلام شد که فینال جام حذفی فوتبال به نام یادواره آزادسازی خرمشهر در شیراز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 17 September 2019

شب گذشته بر اساس قرعه‌کشی انجام شده بین ورزشگاه‌های آزادی، یادگارامام، نقش جهان، پارس شیراز، غدیر اهواز و امام رضا (ع)، ورزشگاه پارس شیراز میزبان مسابقه فینال جام حذفی فوتبال ایران شد.

در حالی این اتفاق رخ داد که پس از افتتاح ورزشگاه اروندان خرمشهر، فینال جام حذفی فصل 95 -94 در این ورزشگاه بین دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن برگزار شد و مسوولان فدراسیون و استان اعلام کردند که برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از این پس فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار خواهد شد.

البته فینال دور قبلی جام حذفی به دلایلی در اهواز و ورزشگاه شهدای فولاد بین دو تیم پرسپولیس و داماش برگزار شد که همراه با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود. به نظر می‌رسد همین اتفاقات باعث عدم تمایل میزبانی مسوولان فدراسیون و حتی خوزستان از فینال فصل جدید جام حذفی بوده است.

در مدت اخیر فوتبال خوزستان، شاهد اتفاقات مختلفی از جمله فروش امتیاز چند تیم لیگ یک و لیگ دویی و سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک بوده است. اکنون نیز با گرفتن میزبانی فینال جام حذفی از خوزستان، به نظر می‌رسد این رشته پرطرفدار در استان با چالش جدیدی مواجه شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جام حذفی فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار