معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد؛
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به نزدیک شدن ماه مهر، امسال بیش از چهار هزار راننده خانم به سرویس‌‎دهی دانش‎آموزان دختر خواهند پرداخت.
کد خبر: ۷۷۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 14 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، مهدی یعقوبی در خصوص اقدامات شهرداری مشهد در راستای استقبال از مهر، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن مهرماه، اهمیت تعلیم و تربیت و ایجاد محیط مناسب جهت فراگیری علم و دانش برای دانش‌آموزان، مطابق سال‌های گذشته شهرداری مشهد خدماتی در داخل و خارج مدارس دولتی منتخب ارائه می‌کند.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز ۳۱۱ مدرسه برای خدمات‌رسانی انتخاب شده است، افزود: خدمات ارائه شده به این مدارس شامل رنگ‌آمیزی و نقاشی دیواری، تعمیر و رفع نقص آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی، جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی، رفع نواقص سیستم روشنایی، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت محوطه، توزیع بوته گل فصلی و دائمی و تعویض گل فلاورباکس‌ها و ... برای مناسب‌سازی فضای این مدارس جهت حضور دانش‌آموزان در اول مهر انجام شده است.

 

یعقوبی ضمن اشاره به سرویس‌دهی ویژه ناوگان اتوبوسرانی در خطوط پررفت و آمد دانش‌آموزان و دانشجویان، تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی و از ابتدای مهرماه در کنار سرویس‌دهی خطوط پر رفت‌وآمد دانش‌آموزان و دانشجویان در ایستگاه‌های پرتراکم دانش‌آموزی، سرویس‌دهی ویژه مدارس دخترانه در هنگام تعطیلی مدارس، همچنین افزایش میزان نظارت و حضور مدیران ستادی برای بررسی روند اجرای خدمات نیز انجام خواهد شد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با عنوان اینکه بیش از چهار هزار راننده خانم به سرویس‌‎دهی دانش‎آموزان دختر خواهند پرداخت، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌‎شود امسال بیش از ۷۵۰۰ خودرو و ون جابه‌جایی حدود ۸۰ هزار دانش‎آموز دختر و پسر را به عهده داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار