با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(علیه السلام)
جشن های سالروز میلاد امام رضا(علیه السلام) با عنوان «زیر سایه خورشید» در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
کد خبر: ۷۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 17 August 2015
به گزارش خبرنگارما ، جشن زیر سایه خورشید، در هشتمین سال متوالی در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، این جشن همزمان با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(علیه السلام) برگزار خواهد شد.

سفیران رضوی که متشکل از خادمان رضوی هستند، برنامه‌های مختلفی را در نکوداشت دهه کرامت و همزمان با میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا روز میلاد علی‌‌‌بن‌ موسی‌الرضا(علیه السلام) با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در قالب طرح زیر سایه خورشید در استان آذربایجان شرقی اجرا خواهند کرد.

جشن های رضوی از 29 مرداد ماه تا 4 شهریور ماه سال جاری با حضور کاروان‌ خادمان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

استقبال از خادمان آستان قدس، برگزاری نشست هماهنگی ستاد اجرایی با کاروان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عیادت از بیماران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در 11 شهرستان‌ استان آذربایجان شرقی، دیدار با ایتام و زندانیان از جمله برنامه‌های کاروان سفیران رضوی اعلام شده است.

یکی از مهم‌ ترین برنامه‌های کاروان «جشن بزرگ زیر سایه خورشید» در سنگ فرش چهار راه منصور با حضور مسئولان و عاشقان رضوی بعداز نماز مغرب و عشاء همزمان با شب میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا(علیه السلام) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار