با حضور استاندار مازندران تفاهم نامه هلدینگ کارگزاری کسب و کار کشور در این استان منعقد شد.
کد خبر: ۷۷۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 08 September 2019

 با حضور استاندار مازندران تفاهم نامه هلدینگ کارگزاری کسب و کار کشور در این استان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری مازندران، این تفاهم نامه با هدف توسعه بازار و ایجاد زیرساخت‌های فناوری اطلاعات در قالب شهرک فناوری اطلاعات کسب و کار (سیلیکون ولی) میان استانداری مازندران و هلدینگ و کارگزاری کسب و کار کشور به امضا رسیده است.
کمک به توسعه بازار یابی علمی و هوشمند سازی کسب و کار در کشور با تولید و توسعه فناوری اطلاعات کسب و کار‌های کوچک و بزرگ هدف اصلی انعقاد تفاهم نامه هلدینگ کارگزاری کسب و کار کشور بوده و همچنین برای تحقق آن از مسیر ایجاد شهرک فناوری اطلاعات، جذب شرکت‌های فناور و شبکه سازی میان آن‌ها با تولید بانک‌های اطلاعاتی می‌گذرد.
بر اساس این خبر، ایجاد زیرساخت بازاریابی با عنوان سامانه هوشمند کسب و کار که از طریق هوشمند سازی بازار و نیاز‌های مرتبط با مشتریان در بازار مانند هوشمندسازی فروشگاه ها، شهرها، خدمات شهری، تجارت داخلی و خارجی، ارزیابی و تحقیق بازار در داخل و خارج کشور و انتقال اطلاعات بروز شده برای صاحبان کسب و کار از جمله برنامه‌های اصلی فعالیت این مرکز خواهد بود.
اشتغالزایی در این شهرک‌ها ویژه فارغ التحصیلان رشته فناوری اطلاعات نبوده بلکه در همه زمینه‌های پزشکی، کشاورزی، فنی و مهندسی، هنر و معماری، افراد توانمند و علاقمند به حوزه فناوری اطلاعات می‌توانند، تخصصی حضور یافته و به اشتغال دست یابند.
هم اکنون شهرک‌های فناوری اطلاعات (سیلیکون ولی) در ۶ استان فعال بوده و مدیریت ملی این شهرک‌ها در مازندران مستقر خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار