نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس باید حافظ فرهنگ دفاع مقدس باشند، گفت: با حفظ فرهنگ دفاع مقدس تداوم انقلاب اسلامی در 40 ساله دوم محقق می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 06 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله «سید احمد علم الهدی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی امام جمعه مشهد در گردهمایی مسئولان دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز در مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: رسالت عظیم حمایت از ایثارگری‌های شهدا، تحت عنوان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، عزیزترین رسالتی است که اگر بر گردن انسانی قرار گرفت، اخلاص و عشق به اهل بیت را نشان می‌دهد.

 

وی افزود: اینکه ثمرات خون شهدا از بین نرود و آثار شهادت و فداکاری آنها نهادینه شود بزرگترین مسئولیت و ماموریتی است که تداوم بخش راه شهدا است.

 

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در تداوم انقلاب اسلامی و حاکمیت ارزش ها و نظام ولایی در پهنه 40 سال حیات انقلاب تاثیرات بسزایی داشته است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: حفظ آثار دفاع مقدس و خون شهدا تداوم مبارزه است. اگر در این مبارزه با جدیت انجام وظیفه کنیم آثار خون شهدا و دفاع مقدس را حفظ کردیم در غیر اینصورت مبارزه ای صورت نگرفته است.

 

وی با بیان اینکه حفظ آثار دفاع مقدس بر نشر مقدم است، تصریح کرد: موضوعی که در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس با آن روبرو هستیم عوامل نفوذی هستند که به دنبال تحریف دفاع مقدس هستند.

 

نماینده ولی فقیه متذکر شد: جریان نفوذ سعی دارد در قالب فعالیت های هنری این شبه را در جامعه ایجاد کند که افراد لاابالی در دفاع مقدس حضور داشتند، در صورتی که اینطور نبود. رسالت مجموعه حفظ آثار دفاع مقدس این است که با این تفکر مقابله کند.

 

آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: از عملیات مرصاد به عنوان آخرین عملیات دفاع مقدس 31 سال می گذرد و با پایان این عملیات دفاع مقدس خاتمه یافت، اما آنچه دشمن را تا امروز مستاصل کرده حاکمیت فرهنگ دفاع مقدس بر جامعه ما است، بر همین اساس نظام سلطه به دنبال از بین بردن فرهنگ دفاع مقدس است. دشمن به خوبی می داند با از بین رفتن این فرهنگ دیگر شاهد مقاومت و ایستادگی مردم نخواهد بود.

 

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه دفاتر نمایندگی حفظ آثار باید حافظ فرهنگ دفاع مقدس باشند، متذکر شد: شما در مسئولیتی که بر عهده دارید باید آثار دفاع مقدس را حفظ کنید تا فرهنگ دفاع مقدس محفوظ بماند. با حفظ فرهنگ دفاع مقدس تداوم انقلاب اسلامی در 40 ساله دوم محقق می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی در حوزه حفظ آثار دفاع مقدس باید به گونه ای باشد که فرهنگ را توسعه دهد و در موضع تدافعی قرار بگیرد تا با جریاناتی که در مقابل فرهنگ دفاع مقدس قرار می گیرند بایستد و با آنها مقابله کند.

 

وی در پایان نظارت بر برنامه های تولیدی به مناسبت هفته دفاع مقدس را ضروری دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار