کد خبر: ۷۷۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 06 September 2019

07

   
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران در گیلان و مازندران طی چند روز آینده،از کاهش دمای هوا در نوار شمالی کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو یی اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز (۱۵ شهریور) بارش باران در استان گیلان، برخی مناطق مازندران، شرق اردبیل و برای بعدازظهر رگبار باران و گاهی رعد و برق برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به تداوم و تقویت بارش باران در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی طی فردا (۱۶ شهریور) گفت: این شرایط از بعدازظهر به استان‌های اردبیل و گیلان گسترش خواهد یافت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز یکشنبه (۱۷شهریور) علاوه بر تداوم بارش در این مناطق برای مناطق ساحلی استان مازندران نیز بارندگی پیش‌بینی می‌شود. در روز دوشنبه (۱۸شهریور) از بارش باران در شمال‌ غرب کشور کاسته می‌شود و بارش پراکنده در استان گیلان، شرق اردبیل و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به کاهش دمای محسوس بین چهار تا شش درجه‌ سلسیوس در نوار شمالی کشور طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۷ و ۱۸ شهریور) ادامه داد: روز سه‌شنبه (۱۹شهریور) برای اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان با اشاره به اینکه امشب هوای تهران صاف تا کمی ابری است، گفت: فردا (۱۶ شهریور) آسمان تهران صاف تا کمی ابری به همراه وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۲ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین پس‌فردا (۱۷ شهریور) آسمان پایتخت صاف و گاهی همراه با وزش باد و باد شدید در بعدازظهر با بیشترین و کمترین دمای ۳۳ و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.دمای شمال کشور خنک 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار