روز جمعه
مسئول برگزاری مجمع جهانی علی اصغر (ع) در خوزستان گفت: همزمان با اولین جمعه ماه محرم، مراسم شیرخوارگان حسینی در ۳۰۰ نقطه خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 05 September 2019

فردوس مجدیان اظهار کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی، همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۵ شهریوماه، برابر ششم محرم، در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار خواهد شد. این مراسم رأس ساعت ۸ صبح با حضور مادران و شیرخوارگان و عموم مردم آغاز می‌شود و به صورت مستقیم از سیمای استان پخش خواهد شد.

وی گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام شحیطاط، مداحی حسن صفری، قرائت زیارت عاشورا، اهدای لباس به شیرخوارگان و قرائت نذرنامه برنامه‌های این مراسم خواهد بود. همچنین این مراسم در بیش از ۳۰۰ نقطه استان خوزستان اعم از شهری و روستایی به زبان‌های عربی و فارسی برگزار می‌شود.

مجدیان تصریح کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در سال جاری در ۶ هزار و ۲۰۰ نقطه کشور و همچنین ۴۵ کشور دنیا برگزار می‌شود و امسال برای اولین بار، این مراسم در جایگاه اصلی خود یعنی در خیمه‌گاه کربلا نیز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی در آستان علی‌بن مهزیار اهوازی نیز ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمنصور موسوی و مداحی امین پریشان همراه خواهد بود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ماه محرم ، محرم98
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار