کد خبر: ۷۷۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ 03 September 2019
آیین‌تکریم و معارفه‌ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویراحمد، با حضور نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ؛ حجت الاسلام مسعود داستار مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نیز ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار داشت: همه ما باید از فضای معنوی ایام محرم بهره کافی را ببریم و به تقرب الهی و اولیاء الله توفیق دست یابیم.
 حجت الاسلام  دکتر مسعود داستار ادامه داد؛ اگر می خواهید محبوب همه شوید باید در ابتدا محبوب درگاه الهی باشید و باید تلاش کرد به سفارشات امام حسین(ع) عمل کرده و سیره زندگی ایشان را چراغ راه خود در مسیر پر فراز و نشیب زندگی قرار داد.
وی در پایان خاطرنشان کرد؛ ضمن عرض خداقوت به معاون قبلی بهداشتی دانشگاه دکتر ابراهیم نعیمی، ابراز امیدواری کرد: که با سکانداری و هدایت سرپرست جدید معاون بهداشتی، بتواند خدمتگزار نظام مقدس و بخصوص در راستای خدمت رسانی بهداشتی و درمانی صادقانه برای مردم گام های تاثیرگذار بردارید.
معاون پیشین بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، نیز در ادامه این مراسم گفت؛ در شرایط بسیار سختی بار این مسؤولیت را پذیرفتم و با منابع انسانی موجود بهترین بهره وری و  همچنین منابع مالی را به بهترین نحو ممکن مدیریت کردیم.
ابراهیم نعیمی عنوان کرد؛ یکی از شاخصه های حوزه بهداشت کاهش صد در صدی مرگ مادران باردار و نوزادان در تاریخ تقویم استان و ارتباطات برون بخشی و درون بخشی توانستم با دنیای رسانه و صدا و سیما برقرار کنیم چرا که به سه نکته بهداشت یعنی آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و پیشگیری اعتقاد دارم.
وی در پایان؛ توضیحاتی در خصوص عملکرد های جاری حوزه بهداشتی، از همکاری و تلاش تمامی مدیران و کارشناسان حوزه بهداشت  و مدیران کارکنان شبکه های بهداشت هشت شهرستان دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر کرد.
دکتر محمد مهدی بانشی سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با عرض تسلیت بمناسبت ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و ماه خودسازی، همچنین با عرض تبریک بمناسبت روز بهورز و جامعه محترم بهورزی را خط مقدم و بدون شک این گروه از زحمتکشان عرصه سلامت در شرایط بسیار سخت توانسته اند در برخی از شاخصه های بهداشت استان خوش بدرخشند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه بهداشت باید بحث هزینه اثربخشی هم مورد توجه قرار گیرد، گفت: نظارت بر شاخص ها فرایندی، لازم و ضروری است اما در کنار آنها باید شاخص های پیامدی را هم مدنظر قرار داد. ویژگی بهداشت این است ، که اثرات خود را زود نشان نمی دهد.
دکتر بانشی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دیگر با معضلات وبا و مالاریا عبور کردیم اما دچار یک مشکل اساسی یا همان زندگی صنعتی افزایش بیماران قلبی و عروقی سرطان ها درگیر هستیم و باید طوری برنامه ریزی کنیم که شاهد کاهش چشمگیر اینگونه بیماری باشیم.
یاد آور شد؛از هر فرصتی برای ارتقاء سطح کیفیت بالای بهداشتی و اعتقاد دارم سیستم اگر هوشمندانه عمل کند، آینده ای مثمرثمر فرا روی همه ما هست.
وی درپایان یادآور شد: برای ارتقا جایگاه بهداشت در سطح استان، نیازمند حمایت و همدلی کلیه کارکنان از پایین ترین سطوح سازمان تا مسوولان استان، استانداری، فرمانداری، رسانه های مختلف صدا و سیما مرکز استان هستیم.
در پایان این مراسم از سوی مسؤول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و جمعی از اعضای هیئت رئیسه و هیئت علمی دانشگاه،لوح سپاس به ابراهیم نعیمی معاون قبلی بهداشتی و حکم انتصاب به دکتر  محمد مهدی بانشی سرپرست جدید معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه بویراحمد اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار