رئیس انجمن هیپنوتیزم آسیا گفت: بزرگترین رویداد هیپنوتیزم آسیا از ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه ۹۸ در مجمتع برج سپید مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۷۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 03 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، مهدی فتحی با اعلام این خبر افزود: بزرگترین رویداد هیپنوتیزم آسیا از 23 تا 26 مهر ماه 98 در مجمتع برج سپید مشهد در 6 محور تخصصی و با حضور نمایندگان 24 کشور از 5 قاره جهان به مدت 4 روز برگزار می‌شود؛ در این رویداد نمایندگانی از کشورهای چین، ژاپن، اندونزی، افغانستان، پاکستان، ارمتستان، گرجستان، آلمان، انگلیس، ترکیه، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آفریقای جنوبی، مکزیک، اروگوئه و دیگر کشورهای جهان حضور دارند.

 

وی افزود: در این کنگره 60 سخنرانی علمی و 32 کارگاه تخصصی برگزار می‌شود و گروه‌های مخاطب آن شامل پزشکان، دندانپزشکان، ماماها، پرستاران، روانشناسان و غیره هستند و نزدیک به هزار شرکت‌کننده داریم که 140 نفر از آن‌ها خارجی هستند و از این تعداد نیز 80 نفر سخنرانی علمی و کارگاهی می‌کنند؛ 9 سخنران داخلی در قالب سخنرانی و کارگاه داریم.

 

رئیس انجمن هیپنوتیزم آسیا با بیان اینکه رئسای انجمن هیپنوتیزم جهان و کشورهای شاخص دنیا در این رویداد علمی و پزشکی حضور دارند، خاطرنشان کرد: این کنگره به دنبال فعالیت‌هایی که از سال 91 آغاز کرده مشهد را به عنوان قطب هیپنوتیزم آسیا معرفی کرده و تاکنون 5 کنگره آن در این شهر برگزار شده و امسال ششمین کنگره برگزار می‌شود و در این رویداد مشهد به مدت 3 سال به عنوان مسئول قطب هیپنوتیزم آسیا معرفی می‌شود.

 

 

فتحی تصریح کرد: برخی مواردی که در بحث هیپنوتیزم بیان می‌شود همچون خواب طولانی برای کسی که این کار را انجام می‌دهد تایید علمی و پزشکی ندارد و به مردم هم می‌گوییم اینگونه موارد را باور نکنند، زیرا صحت ندارد.

 

وی تاکید کرد: بسیاری از درمان‌ها همچون ترس از حیوانات، حشرات، اعمال جراحی، درمان‌های دندان، طب زنان و زایمان و غیره بوده است.

 

رئیس انجمن هیپنوتیزم آسیا با تاکید بر اینکه مشهد قطب طب هیپنوتیزم زنان و زایمان بوده و با این روش 250 زایمان طبیعی انجام شده و عوارض سزارین جلوگیری به‌عمل آمده است، بیان کرد: در مشهد بسیاری از اعمال جراحی‌ را داریم که با بی‌حسی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود و می‌توانیم برخی از این اعمال با هیپنوتیزم انجام دهیم و از عوارض دارویی این اعمال جلوگیری کنیم.

 

فتحی گفت: انجمن هیپنوتیزم ایران در 5 سال اخیر بالغ بر 7 هزار نفر را آموزش داده و کشور ما قطب نخست آسیا و پنجم جهان هستیم و در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیپنوتیزم در 7 رشته تخصصی فعال شده و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نخستین دانشگاه کشور بوده که این دروس را در کلاس‌های درس خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار