رییس هیات بازرسی انتخابات استان گفت: مردم مشکلاتی نظیر دخالت مدیران و مسئولان در انتخابات، سوء استفاده از اموال و امکانات عمومی و جانبداری مسئولان به نفع نامزدهای خاص را از طریق شماره تماس ۳۳۳۳۵۳۸۸ اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان رسیدگی شود.
کد خبر: ۷۷۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 05 September 2019

شهاب رزمی در نشست هیات بازرسی استان صیانت از آرای مردم در انتخابات را حق الناس دانست و افزود: اصل مهم برای هیات بازرسی انتخابات در خوزستان بی طرفی فارغ از هر گونه نگاه سیاسی، حزبی، قومی و جغرافیایی است تا بتوانیم از آرای مردم صیانت کنیم.

وی گفت: به استناد ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هیات بازرسی انتخابات در استان خوزستان با ابلاغ احکام اعضای این هیئت توسط رئیس هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور تشکیل شد.

رزمی افزود: این هیات پنج عضو  شامل مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری به عنوان رئیس هیات، مدیر کل امور اقتصادی استانداری به عنوان جانشین و دبیر، و روسای سازمان همیاری شهرداری ها، مدیر عامل هلال احمر استان و مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری به عنوان اعضای دارد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ادامه داد: نخستین نشست هیات بازرسی انتخابات تشکیل شد و در این نشست ضمن معارفه اعضا، موضوع چگونگی تشکیل هیات های بازرسی در سطح شهرستان ها و همچنین همفکری و تبادل نظر در خصوص شیوه بازرسی در انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

رزمی خاطرنشان کرد: کارگروهی برای آسیب شناسی نقاط ضعف و قوت را در استان شناسایی شده است، در استان خوزستان به دلیل وجود ظرفیت‌ها و بافت قومی امکان بروز آسیب در جریان انتخابات را دارد که این کارگروه این مسائل را آسیب شناسی کرده و هشدارهای لازم را خواهد داد.

وی گفت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور همراه با شعور سیاسی و اجتماعی و به صورت سالم  تلاش می کنیم تا این انتخابات با کمترین حاشیه و بر مبنای اصل بی طرفی برگزار شود.

تعداد نمایندگان منتخب استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه ۱۳۹۸ ، ۱۸ نفر خواهد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار