فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن صحبت‌ها به جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات آن‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 01 September 2019

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه،گفت: بنا به دستور استاندار کرمانشاه هر یک از مدیران دولتی به نیابت از طرف استاندار در یکی از مساجد استان کرمانشاه مستقر شده و به مشکلات مردم رسیدگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: امروز تعدادی از شهروندان مراجعه کردند، بعضا مشکل بیکاری و مشکلات معیشتی و نهایتا مواردی بود که سند‌های مالی مربوط به بیماری داشتند که هلال احمر در راستای شعار انسان دوستی اهداف خیرخواهانه اش به این عزیزان رسیدگی خواهد کرد.

معتمدی اذعان کرد: شماره و آدرس این عزیزان را گرفتیم که در اسرع وقت با آن‌ها تماس بگیریم و کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به دستشان برسانیم.

وی در خصوص وضعیت امداد رسانی به آسیب دیدگان روستای گراوند افزود : چندروز پیش طی تماس تلفنی که با مرکز usa جمعیت هلال احمر گرفته شد اعلام خطر شد و آتش سوزی گسترده عشایر اعلام شد که بلافاصله جمعیت هلال احمر تیم‌های عملیاتی را به منطقه اعزام کردد که خوشبختانه عشایری که آنجا بودند صدمه ندیدند، اما چندین راس گوسفند تلف شده و چادر‌های آن‌ها دچار مشکل و آتش سوزی شد که هلال احمر وارد این قضیه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: از نظر اسکان امداد گران ما حدود ۱۲ تخته چادر و ۵۵ تخته پتو و نهایتا پک‌های غذایی ۷۲ ساعته در اختیار این عزیزان قرار گرفته و هلال احمر آمادگی دارد از صدمه دیدگان حمایت کند تا مشکلاتشان حل شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در خصوص نیاز‌های اولیه زندگی هم درصورت لزوم آمادگی کمک رسانی داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار