شهردار طرقبه خبر داد؛
شهردار طرقبه گفت: طبق مصوبه شورای شهر و به جهت حفظ و حراست از طبیعت، طرقبه هر مترمکعب آب را به قیمت ۵۰۰ تومان در اختیار باغداران قرار می‌دهد.
کد خبر: ۷۷۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۲ 01 September 2019

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا خادم پیر با بیان این مطلب اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه بلوار امام رضا (ع)، فاز یک، در ورودی شهر طرقبه آغاز شد.

 

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در فاز اول با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۵ میلیارد تومان شامل ۳۰۰ میلیارد تومان بابت تملک اراضی در مسیر و ۳۵ میلیارد تومان بابت عملیات اجرایی انجام شده است.

 

خادم پیر با اشاره به اینکه باغ‌راه‌ها و پیاده‌راه‌ها در دستور کار شهرداری طرقبه قرار گرفته، افزود: در طرح تفصیلی شهر طرقبه، کاربری باغات با حداکثر ۱۰ درصد سطح اشغال تأیید شده و تلاش داریم باغ‌های شهر طرقبه تغییر کاربری پیدا نکنند.

 

وی با اعلام اینکه آبیاری بیش از ۹۰ درصد فضای سبز شهر طرقبه با آب غیر شرب است، بیان کرد: با توجه به آب موجود در سدچالیدره که سالیانه به قیمت ۲,۰۰۰ تومان به ازای هر متر مکعب، از آب منطقه‌ای خریداری می‌شود، با مصوبه شورای شهر طرقبه این آب به قیمت ۵۰۰ تومان در اختیار باغداران قرار می‌گیرد تا از این طبیعت بکر حفظ و حراست شود.

 

شهردار طرقبه از سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰ میلیارد تومان در پروژهسافاری طرقبه در مجموعه چالیدره خبر داد و گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور سرپرست معاونت استانداری خراسان رضوی فاز اول پروژه سافاری طرقبه که دارای امکانات مشابهسافاری کیش است، به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار