شهرداری‌چی‌ها به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت آستارا به‌ناچار در ورزشگاه پوریای ولی تالش از نماینده مازندران میزبانی کرده و با شکست یک بر صفر مقابل میهمان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند،
کد خبر: ۷۷۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳ 31 August 2019

مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی با برگزاری هشت دیدار آغاز شد و دو تیم سردار جنگل گوراب زرمیخ و شهرداری آستارا به مصاف رقبای خود رفتند.

 ترکیب تیم فوتبال سردار جنگل گوراب زرمیخ:

صابر اصلانی، اسماعیل رزبان، فاضل بخشی، رضا صادقی، رضا رضاوند، پرهام اله پور، سجاد رجبی، آرمان شکوری، حبیب ایمانی، عیسی بخشی و رضا براری.

داور: شهاب محمدی

کمک‌ها: عباس شیرزادی، میلاد لطفی، مهرداد خسروی

ناظر داوری: محمدحسین ابراهیمی

سردار جنگل در مرحله نخست در قزوین مقابل آبیک به برتری دست‌یافته و به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کرد، این تیم که در لیگ استان گیلان توپ می‌زند با تک‌گل آرمان شکوری در دقیقه ۶۷ موفق شد مقابل میهمان خود شهید قندی یزد به برتری دست‌یافته و به مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی صعود کند.

حذف ناباورانه شهرداری آستارا

تیم فوتبال شهرداری آستارا درحالی‌که با تغییر کادر فنی خود مواجه شد و حسن اشجاری را روی نیمکت سرمربیگری می‌دید به مصاف تیم دسته سومی (این تیم با کسب مقام نائب قهرمانی رقابت‌های لیگ استانی مازندران و انصراف تیم‌های لیگ دسته سومی، جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کرد) دریای حربده محمودآباد رفت.

فرهاد امینی با کمک‌های هاشم خدابنده‌لو، بابک قلی‌زاده و رضوان سرشار با نظارت حسین نیرویار وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

شهرداری‌چی‌ها به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت آستارا به‌ناچار در ورزشگاه پوریای ولی تالش از نماینده مازندران میزبانی کرده و با شکست یک بر صفر مقابل میهمان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، مسعود فتاح برای میهمان گلزنی کرد.

به گزارش فارس، مراسم قرعه‌کشی مرحله سوم جام حذفی فصل ۹۸-۹۹ روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه از ساعت ۱۵:۳۰ و با حضور نمایندگان تیم‌های صعود کرده از مرحله دوم و تیم‌های لیگ دسته اولی که اعلام آمادگی کرده‌اند در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار