تندیس پروفسور «امیرناصر کاتوزیان» ملقب به پدر علم حقوق ایران، ۱۰ شهریور در نگارخانه غربی برج میلاد تهران رونمایی می شود.
کد خبر: ۷۷۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 31 August 2019
تندیس پدر علم حقوق در تهران رونمایی می‌شود

به گزارش تابناک تهران، از روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دهم شهریور و همزمان با پنجمین سالروز درگذشت پروفسور «امیرناصر کاتوزیان»، تندیس این استاد فقید علم حقوق به همت کمیته حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران و انجمن حقوق‌شناسی در مراسم گرامیداشتش در نگارخانه غربی برج میلاد تهران رونمایی می‌شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که در قالب چهل و سومین نشست یکشنبه‌های حقوق‌شناسی برگزار می‌شود، سید ابراهیم امینی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و کمیته حقوق شهروندی شورای شهر تهران، تهمورث بشیریه مدیرعامل انجمن حقوق شناسی و لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در این مراسم با حضور علیرضا خاقانی خالق تندیس استاد کاتوزیان از این اثر به‌منظور قرارگیری در موزه مشاهیر ایران رونمایی می‌شود.

حضور برای عموم علاقه‌مندان در این نشست که از ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۱۰ شهریورماه در نگارخانه غربی گذرگاه میلاد برج میلاد تهران آغاز می‌شود، آزاد است.

به گزارش تابناک تهران، امیرناصر کاتوزیان از نویسندگان پیش‌نویس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مولف بیش از ۵۰ کتاب حقوقی و ملقب به پدر علم حقوق ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار