امام‌ جمعه ایلام:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در سال های اخیر گام های بلندی را در راستای تامین امنیت و آرامش مردم برداشته است و امروز این آرامش برای آحاد جامعه قابل لمس است.
کد خبر: ۷۷۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 30 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، حجت السلام نورالله کریمی تبار  با اشاره به وجود حساسیت و ظرافت خاص مأموریت های پلیس امنیت اخلاقی، در خصوص توجه مسئولان و کارکنان به ویژه پلیس  امنیت اخلاقی به اهداف و برنامه های بلند مدت دشمن جهت هدف قرار دادن بنیان خانواده ها و نسل جوان و ایجاد بی بند و باری اخلاقی در سطح جامعه تاکید کرد.

وی افزود: امروز دشمنان با ناامید شدن از جنگ سخت علیه کشورمان ، در سال های اخیر با استفاده از جنگ نرم و ترویج فرهنگ بی بند و باری به مقابله برخاسته اند که این وظیفه پلیس را برای دفاع از ارزش های ایرانی و اسلامی سخت تر می کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در سال های اخیر گام های بلندی را در راستای تامین امنیت و آرامش مردم برداشته است و امروز این آرامش برای آحاد جامعه  قابل لمس است.

وی به ضرورت برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی برای طیف دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم با موضوع آشنایی با تهدیدات و آسیب های اجتماعی و اخلاقی، اشاره کرد و گفت: هرچه قدر در زمینه آموزش و آگاهسازی تلاش کنیم به همان اندازه در پیشبرد اهداف موفق خواهیم بود.

حجت الاسلام کریمی تبار بر لزوم برخورد جدی و قاطع با مظاهر علنی فساد به ویژه باند ها و شبکه های سازمان یافته فساد و فحشاء، اجرای طرح ناظر با استفاده از تمام ظرفیت موجود، اجرای طرح های امنیت اجتماعی و اخلاقی در جهت برقراری آرامش روحی و روانی و افزایش احساس امنیت عمومی در بین شهروندان، برخورد با اخلال گران نظم و امنیت، مد نظر قرار دادن رضایت حق تعالی در انجام مأموریت های محوله و رعایت حدود شرعی و حقوق شهروندی تاکید کرد./ع

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار