ئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:همچنان برای افتتاح و بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی مصمم هستیم.
کد خبر: ۷۷۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ 28 August 2019

چهارشنبه 6 شهریور ماه ، دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و دکتر موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در شهرستان خوی حضور یافته و به همراه دکتر فاطمه مقدم تبریزی رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی از روند تجهیز بیمارستان و آماده سازی نهایی آن برای افتتاح و بهره برداری بازدید بعمل آوردند .

سپس در جلسه ای با حضور مهندس وطنی مدیر توسعه و منابع فیزیکی ، مهندس جهاندیده مدیر تجهیزات پزشکی ، پیمانکار و مهندسین پروژه ، مسئولین ذیربط از دانشکده خوی روند تکمیل نهایی بیمارستان را بررسی کردند.

دکتر آقازاده در گفتگویی با پایگاه خبری وب دا ضمن تاکید بر اهمیت خدمت به مردم گفت: همچنان برای افتتاح و بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی مصمم هستیم و بر اساس همین باور است که پروژه ای که سالها پیشرفت فیزیکی 25 درصد داشته و راکد مانده بود را در عرض مدت کوتاهی تکمیل و به بهره برداری رساندیم چون هم اعتقاد قلبی ما ارائه خدمت به مردم است و هم اینکه با نقشه راه توسعه سلامت استان حرکت می کنیم و به حول و قوه الهی توانسته ایم ضمن ایجاد زیرساختهای مناسب ، شاخصهای سلامت استان را ارتقا دهیم .

دکتر آقازاده تصریح کرد: علیرغم برخی حاشیه پردازیها ، خوشبختانه امروز شاهدیم که تجهیزات جدید در این بیمارستان بکار گرفته می شود .

وی تاکید کرد: پشتوانه قدرتمند ما ، صداقت و روراستی ماست و ما همواره با مردم صادق بوده ایم و خواهیم بود .

گفتنی است این چندمین بازدید دکتر آقازاده از روند تکمیل و تجهیز بیمارستان در طی دو هفته اخیر می باشد .
هم چنان مصمم برای افتتاح بیمارستان آیت الله خوییهم چنان مصمم برای افتتاح بیمارستان آیت الله خوییهم چنان مصمم برای افتتاح بیمارستان آیت الله خوییهم چنان مصمم برای افتتاح بیمارستان آیت الله خوییهم چنان مصمم برای افتتاح بیمارستان آیت الله خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار