مشترکات این فیلم و فیلم قبلی فیلمساز به قدری زیاد است که بتوان این دو فیلم رو مکمل یکدیگر و حاصل نگاهی تازه از یک فیلمساز مستقل خواند.
کد خبر: ۷۷۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ 27 August 2019

به گزارش تابناک مازندران، فیلم سینمایی این فراخوان مورد تائید نیست، بر اساس ایده و متنی از پوریا ضیایی به کارگردانی پوریا ضیایی و امیر سبحانی روز جمعه ۹۸/۵/۲۵ در یکی از پلاتوهای مرکز شهر تهران کیلید خورد.

این فراخوان مورد تائید نیست
 

این فیلم دومین فیلم سینمایی ضیایی است که بعد از سکته ی مغزی ساخته شده و باز هم نگاهی نو دارد و برای سینمای هنر و تجربه است و اولین تجربه ی فیلمسازی سبحانی محسوب میشود.

در خلاصه داستان اثر آمده است: سحر ۱۷ سالشه و میخواد فیلم بسازه، هم برا جنسیتش و هم برای سنش کسی اونو جدی نمیگیره. سحر فراخوان انتخاب بازیگرش رو به نام کارگردان دیگری میزند کسی که نه خیلی نام آشناست و نه خیلی غیر آشنا؛ روز انتخاب بازیگر اتفاقاتی میافتد که مسیر داستان اصلی سحر رو تغییر میده... این بار هم ضیایی دوربین موبایل رو برای فیلمبرداری انتخاب کرده است و باز هم عواملی جز اسلامعلی کوچکی به عنوان مدیر روابط عمومی ندارد تا نشان دهد از این تجربه ی عجیب فیلم قبلیش راضی است.

نکته ی جالب در رابطه با فیلم این است که:هر آنکس که برای تست بازیگری این فیلم رفته است هم اکنون به عنوان بازیگر در این پروژه حضور دارد.

عنوان بازیگران دیگر اثر به جز سحر قدسی هنوز به طور قطعی مشخص نیست. به گفته ی ضیایی چند کارگردان مطرح سینما تا چندی دیگر به عنوان بازیگر جلوی دوربین او میروند و نقش خودشان را بازی میکنند.

مشترکات این فیلم و فیلم قبلی فیلمساز به قدری زیاد است که بتوان این دو فیلم رو مکمل یکدیگر و حاصل نگاهی تازه از یک فیلمساز مستقل خواند.

فیلمبرداری این اثر تا پایان شهریور ماه در کوچه و خیابانهای شهر تهران ادامه دارد.

خبر:الهام زارعی

برچسب ها: فیلم سینمایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار