استاندار تهران اعلام کرد:‌ این استان در هفته دولت امسال شاهد بهره‌برداری ۷۶۹ پروژه با بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است.
کد خبر: ۷۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 26 August 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره‌برداری این پروژه ها برای ۱۱ هزار و ۸۳۱ نفر فرصت شغلی فراهم می‌شود.

وی یادآورشد: طی هفته دولت در بخش بهداشت و درمان ۳۴۵ تخت بیمارستانی و ۴۴ هزار و ۵۹۰ مترمربع مرکز بهداشتی و درمانی به ظرفیت موجود استان تهران اضافه می‌شود.

محسنی بندپی اظهارداشت: افتتاح ۱۰ هزار و ۴۶۳ واحد مسکن مهر نیز از جمله پروژه‌هاست.

استاندار تهران گفت: ۷۷۵ پروژه از طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال، ملی محسوب می‌شود که برای آنها ۹۲۶ میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۶ طرح آماده بهره برداری نیز پروژه استانی است که برای آنها ۲ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محسنی بندپی ادامه داد: سه پروژه مربوط به سفر رییس‌جمهوری و هیات دولت به این استان با اعتبار ۲۳۷ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال نیز طی هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

استاندار تهران پروژه های مربوط به شهرداری‌ها را ۱۸۸ طرح اعلام کرد و مجموع اعتبار آنها را چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال برشمرد.

وی تعداد طرح های آماده بهره برداری استان تهران از محل سایر منابع را ۴۳۵ پروژه خواند که برای افتتاح آنها ۲۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۸۸۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

به گفته محسنی بندپی ۱۶ ردیف از پروژه های قابل بهره‌برداری مربوط به دهیاری‌ها، چهار ردیف راه و شهرسازی، ۲ ردیف بهداشتی و درمانی، چهار ردیف بخش تولیدات دامی و ۱۳ ردیف مربوط به بخش نیرو است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار