به گزارش تابناک تبریز، عابدین خرم در آئین افتتاح پایگاه، مرکز فرهنگی و مسجد رضویه تبریز، مردم ولی نعمت ما و صاحبان اصلی انقلاب‌ اسلامی هستند.وی در ادامه با اشاره به افتتاح مرکز فرهنگی و مسجد رضویه، خاطرنشان کرد: مطمئناً این مسجد به مرکز نشر معارف الهی تبدیل خواهد شد چراکه شما با نیت های پاک این مسجد و پایگاه را ساخته اید.

سردار خرم اضافه کرد: از دوران صفویه تا امروز هیچ کشور مسلمانی جرات نداشته با زیاده خواهی انگلیس مقابله کند ولی امروز عناصر مومن و انقلابی که حماسه آفریده  و برای کشور عزت آفرین شده اند از همین مساجد رشد کرده اند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: روزی این قدرت های قداره بند، هر وقت اراده می کردند امت های اسلامی را تحقیر می کردند ولی امروز مجبورند با زبان تکریم با امت اسلامی سخن بگویند همچنانکه جک استراو خودش اعتراف کرد که ایرانی ها حق دارند از ما نفرت داشته و با ما اینچنین رفتار کنند.

 

پایگاه، مرکز فرهنگی و مسجد رضویه تبریز از پایگاه های حوزه امام جواد(ع) سپاه غدیر تبریز است که عصر روز گذشته با حضور سردار خرم؛ فرمانده سپاه عاشورا و جمعی از مسئولان سپاه استان و غدیر تبریز افتتاح شد.