مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه در خوزستان بیش از 30 هزار واحد مسکن نیمه تمام وجود دارد و وضعیت مناسب نیست، گفت: در خوزستان 20 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام و همچنین 10 هزار واحد نیمه تمام در شهرهای جدید وجود دارد.
کد خبر: ۷۷۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹ 25 August 2019

رضا رضایی در حاشیه بازدید از راه‌های ارتباطی شهرستان آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه پروژه جاده اروندکنار، جاده قفاس و جاده چوئبده که از اصلی ترین دغدغه های مردم و نمایندگان شهرستان آبادان هستند، حدود 6 ماه کاملا تعطیل بودند و هیچ اقدامی در بحث اجرای آن صورت نمی گرفت.

وی افزود: سه ماه است که عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز شده است اما پیش از آن می توان گفت که کاملا تعطیل بوده اند و اتفاق خاصی در روند ساخت آن ها نیافتاده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در چند ماه گذشته اتفاقات خوبی در بحث اجرای این پروژه ها افتاده است. برای مثال در 8 کیلومتر از جاده اروندکنار شاهد پیشرفت بسیار خوبی در اجرای پروژه هستیم و این کار بسیار می تواند در بحث کاهش سوانح تاثیرگذار باشد. در این زمینه تا یک ماه آینده این 8 کیلومتر به طور کامل زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

رضایی در خصوص جاده دو خطه ای که قرار است به محور چوئبده افزوده شود، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است اما قبول داریم که سرعت انجام عملیات بسیار پایین و مورد پذیرش ما نیست. در این زمینه فشار خواهیم آورد تا کار با سرعت بیشتری انجام شود اما موضوع محدودیت منابع نیز مزید بر علت است.

وی با اشاره به پروژه محور قفاس ادامه داد: این پروژه پیش از این به صورت کامل تعطیل بود اما اکنون با تلاشی که انجام گرفته است شاهد کار کردن این پروژه هستیم. کار در این پروژه در حال انجام است و تداوم خواهد داشت و نمایندگان نیز می توانند از روند انجام کار بازدید کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به بحث مسکن مهر شهرستان آبادان عنوان کرد: از سال های گذشته ساخت بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در آبادان آغاز شد که از این تعداد حدود 3 هزار و 500 واحد باقی مانده است و یک هزار و 500 واحد نیز کاملا فاقد متقاضی هستند.

رضایی ادامه داد: در بحث محوطه سازی این واحدها تلاش خواهیم کرد تا نسبت به محوطه سازی اقدام شود. در این خصوص قراردادهایی نیز منعقد شده است تا کار به خوبی پیش رود.

وی با بیان اینکه در خوزستان بیش از 30 هزار واحد مسکن نیمه تمام وجود دارد و وضعیت مناسب نیست، گفت: در خوزستان 20 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام و همچنین 10 هزار واحد نیمه تمام در شهرهای جدید وجود دارد.

رضایی عنوان کرد: در خصوص بخشی از مشکلات مربوط به این واحدها که در اختیار وزارت راه و شهرسازی است در تلاش برای رفع آنها هستیم اما بخش دیگر مشکلات مربوط به تعاونی ها است که آن ها خودشان باید حل و فصل کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مسکن مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار