معاون خدمات شهری شهرداری اهواز خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به مراحل پاکسازی جاده‌های ساحلی اهواز پس از سیلاب، از احیای مجدد فضای سبز سواحل اهواز در فصل پاییز خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ 24 August 2019

علیرضا عالیپور در خصوص پاکسازی چند مرحله‌ای جاده‌های ساحلی پس از سیلاب اظهار کرد: با توجه به اینکه در زمان سیلاب، مسیرهای زیرگذر برخی پل‌های اهواز دچار آبگرفتگی شدند، در مرحله نخست جهت بازگشایی جاده‌های ساحلی اقدامات عمرانی وسیعی انجام و مجددا قسمت‌های وسیعی از زیرسازی آسفالت تکرار شد.

وی افزود: در گام دوم، پاکسازی معابر پارک‌ها، راهروها و پیاده‌روهای جاده‌های ساحلی از رسوب انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با بیان اینکه مرحله بعدی پاکسازی جاده‌های ساحلی، بازسازی فضای سبز خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه اساسا فضای سبز ساحلی اهواز در سیلاب از بین رفته است، بازسازی آن کاری زمان‌بر است و ابتدا باید ایستگاه‌های پمپاژ راه‌اندازی شوند. در این مدت همه ایستگاه‌های پمپاژ احیا شدند و امیدواریم مرحله آخر بازسازی پارک‌ها در فصل کشت پاییز انجام شود تا فضای سبز سواحل اهواز احیای مجدد شوند.

عالیپور در خصوص وجود رسوب و لای در برخی نقاط ساحلی، بیان کرد: در ساحلی شرقی به صورت نقطه‌ای رسوب و لای وجود دارد که رسوب موجود در برخی از این نقاط ناشی از عملیات عمرانی است که پاکسازی این نقاط نیز در دستور کار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار