امام جمعه لارستان خطاب به مسئولان با تأکید بر اینکه در مسیر خدمت نباید بگذاریم اهداف عالیه نظام تحت الشعاع قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: دولت باید در ۲ سال باقی مانده از حواشی ها به ویژه آنچه از فضای مجازی ناشی می شود، دوری کند و مسائل اصلی را در اولویت کار قرار دهد.
کد خبر: ۷۷۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 24 August 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، به سخنی از حضرت امام خمینی(ره) درخصوص ارتباط مردم و مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: بین دولت و ملت همیشه همبستگی وجود دارد.

وی با اشاره به دیدار اخیر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت، افزود: مسئولان باید دوران مسئولیت را که یک لطف الهی برای خدمت به مردم است، قدر بدانند و از این طریق برای عرصه بسیار دشوار آخرت توشه جمع کنند.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه ۶ سال از عمر دولت گذشته و ۲ سال آن باقی مانده و این مدت، فرصت کمی نیست و می بایست مسئولان بدون درگیر شدن در برخی آفات مسائل و مشکلات کشور را اولویت بندی و پیگیری کنند، تأکید کرد: یکی از آفات دولت ها در سالهای مختلف، گرفتار شدن به حواشی است و نباید این مسائل از مسیر اصلی منحرف کند.

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به مسئولان با تأکید بر اینکه در مسیر خدمت نباید بگذاریم اهداف عالیه نظام تحت الشعاع قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: دولت باید در ۲ سال باقی مانده از حواشی ها به ویژه آنچه از فضای مجازی ناشی می شود، دوری کند و مسائل اصلی را در اولویت کار قرار دهد.

وی اقتصاد و فرهنگ را دو اولویت اصلی کشور دانست و عنوان کرد: رونق تولید نیازمند ۴ شاخصه نیروی انسانی، سرمایه، فناوری و مدیریت اقتصادی است که خوشبختانه به لحاظ بهره مندی از نیروی انسانی، کشور ایران بی نظیر بوده و نقدیندگی کشور و پیشرفت علمی هم قابل قبول است.

حجت الاسلام موسوی با استناد به بیانات رهبری بر لزوم حساسیت بیشتر با برنامه ریزی مناسب تر برای مدیریت اقتصادی کشور برای رفع مشکلات تأکید کرد و افزود: نباید نواقص موجود باعث درجازدگی یا عقب افتادگی شود.

امام جمعه لارستان با اشاره به هجمه وسیع دشمنان در زمینه فرهنگی، گفت: باید مسئولان متوجه آسیبها باشند چراکه دشمنان می دانند شکست ملت ایران با حربه نظامی و اقتصادی میسر نیست و به همین دلیل آنها با برنامه ریزی فرهنگی به دنبال تأثیرگذاری بر مغزها و تحریک هوسها هستند.

وی با تأکید بر مبارزه جدی با ولنگاری فرهنگی، ادامه داد: باید در مقابله با دسیسه های فرهنگی و هنری دشمنان برنامه ریزی منسجم و جدی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با ابراز نگرانی نسبت به موضوع حجاب در جامعه، تصریح کرد: مسئله برخورد با بی حجابی و توجه مردم به رعایت شئونات اسلامی یک مسئله قانونی و شرعی است و همانطور که همه قوانین رعایت می شود، باید این قانون هم رعایت شود و به قانون های کشور احترام گذاشت.

امام جمعه لارستان با بیان اینکه یکی از توصیه های مقام معظم رهبری به مسئولان در دیدار اخیر با هیأت دولت، نترسیدن از دشمن بود، تأکید کرد: از دشمن واقعاَ نباید ترسید زیرا دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته و هرکاری را کرده اما موفق نشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن دیگر چیزی برای فشارآوردن به ملت ایران ندارد، اضافه کرد: با وجود ولایت در میان امت ایران اسلامی، دشمن دچار یأس می شود و هیچ غلطی نمی تواند بکند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار