در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم داماش گیلان باصلابت ولی تیم های سپیدرود و ملوان همانند هفته اول ضعیف ظاهر شدند.
کد خبر: ۷۷۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 24 August 2019

 

تابناک / هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر پنجشنبه برگزار شد که داماش گیلان برابر حریف خود پیروز شد، ملوان انزلی مقابل حریفش به نتیجه مساوی دست یافت و تیم سپیدرود نیز نتیجه را واگذار کرد.

بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال داماش گیلان که در هفته اول این مسابقات یک تساوی خارج از خانه کسب کرده بود و با این تساوی می توان گفت که بهترین نتیجه را بین سه نماینده گیلان کسب کرد، در هفته دوم نیز با یک پیروزی قاطع بهترین نماینده این استان در لیگ دسته اول کشور شد.

داماشی ها که هفته اول را با نتیجه مساوی بدون گل در بابل برابر رایکا این شهر به اتمام رساندند، در هفته دوم در یک بازی خانگی و در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه سه بر صفر برابر سرخپوشان پاکدشت به برتری دست یافتند تا در این هفته علاوه بر کسب بهترین نتیجه بین نمایندگان گیلان ، این تیم در این هفته بسیار باصلابت ظاهر شود.

داماشی ها که فصل گذشته نیز در رقابت های لیگ دسته دوم بازی های خوبی به نمایش گذاشت، در مسابقات جام حذفی نیز با صعود به فینال، تیم شگفتی ساز این رقابت ها قلمداد شد.

به طور حتم طرفداران داماش گیلان انتظار دارند که این تیم بتواند روند رو به رشد خود را ادامه دهد و در همین هفته های اول امتیازات لازم را کسب کند تا از لحاظ شرایط روحی روانی در حد بالایی قرار گیرد و با خیالی آسوده تر رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

گرچه هنوز دو هفته از رقابت های لیگ دسته اول انجام شده و نمی توان هیچگونه پیش بینی کرد اما مسئولان ، کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان لیگ دسته اول را بسیار جدی گرفته و با قدرت این مسابقات را آغاز کرده اند و هم اینک نیز این تیم در هفته سوم و در اولین دربی گیلان در لیگ دسته اول باید رو در روی تیم بحران زده ملوان قرار گیرد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان که در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول متحمل شکست شده بود، در هفته دوم و در یک دیدار خانگی رو در روی تیم آرمان گهر سیرجان قرار گرفت که در نهایت با این حریفش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

ملوانان که همچنان از وجود حاشیه در تیم رنج می برند در این دیدار خانگی نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند و سرانجام به نتیجه مساوی دست یافتند تا از دو دیدار خود فقط یک امتیاز کسب کنند.

کسب یک شکست و یک تساوی طی دو هفته برای تیم ملوان بندرانزلی پیامدهایی نیز داشته و در پایان بازی این تیم برابر گل گهر سیرجان، علی لطیفی سرمربی جدید این تیم از این سمت کنار رفت تا تیم ریشه دار و پرطرفدار ملوان همچنان با حاشیه مواجه باشد.

البته این تیم با داشتن طرفداران پرشور می تواند حواشی را از خود دور کند و همانند سالیان نه چندان دور  با صلابت در فوتبال ایران ظاهر شود چون همواره ملوان در دهه های گذشته یکی از برترین تیم های شهرستانی محسوب می شد و نام این تیم لرزه بر اندام سایر رقبا می انداخت و حتی در رقابت های لیگ برتر نیز تمامی تیم های صاحب نام از روبرو شدن با ملوان وحشت داشتند.

اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته دوم این مسابقات در ارومیه با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم نود شد تا این تیم نیز همانند ملوان از دو بازی خود فقط یک امتیاز کسب کند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که از رقابت های لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده و همچنان با معضل مالی مواجه است ، در اولین بازی خود در لیگ دسته اول در یک دیدار خانگی به نتیجه مساوی دست یافت تا این تیم نیز مسابقات لیگ دسته اول را ضعیف آغاز کند.

سپیدرودی ها در هفته دوم نتوانستند قدرتمند ظاهر شوند و سرانجام در یک بازی خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم نود ارومیه شدند تا این تیم با انجام دو بازی فقط یک امتیاز کسب کند و به همراه تیم فوتبال ملوان بندرانزلی جزو تیم های قعرنشین لیگ دسته اول باشند.

اما طرفداران پرشور سپیدرود انتظار دارند که این تیم با رسیدن به هماهنگی و شرایط آرمانی، در ادامه رقابت های لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب کند و یکی از مدعیان صعود به رقابت های لیگ برتر باشد چون این تیم در دو فصل گذشته در رقابت های لیگ برتر حضور داشته و همچنین سابقه صعود به این لیگ را دارد.

 طرفداران فوتبال گیلان انتظار دارند که داماش گیلان همچنان باصلابت این رقابت ها را ادامه دهد و تیم های ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت نیز با قدرت بیشتر در این لیگ حاضر شوند.

تا پایان هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است ، داماش گیلان با کسب چهار امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد، تیم های ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت نیز با یک امتیاز و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رتبه های چهاردهم و شانزدهم هستند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: سپیدرود ، داماش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار