کد خبر: ۷۷۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 20 August 2019
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از یازدهمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان دکتر سبز گفت : مرحوم محمد کشاورزی، پرستار ۴۰ ساله اهل نورآباد ممسنی که سالها در گچساران ، همچون فرشته ای فداکار بر بالین بیماران حاضر بود ، در آخرین سکانس زندگی اش نیز به عالی ترین شکل ممکن گذشت و فداکاری را معنا بخشید و نام زیبای  خود را در این دیار جاودانه کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی افزود : مرحوم کشاورزی  که دارای دو فرزند ۱۳ ساله و ۹ ساله بود در سانحه ای رانندگی دچار ضربه و خونریزی های وسیع مغزی و در پی آن مرگ‌ مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده های کشاورزی و زمان پور به هموطنانش جانی دوباره بخشید.
 وی ادامه داد : این خانواده های فرهیخته و ایثارگر در لحظاتی سخت وجانکاه، با تصمیمی درست و انسانی، به هموطنانشان حیاتی  دوباره بخشیدند.
سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های کشاورزی و زمان پور گفت : متاسفانه این پرستار ۴۰ ساله که درتاریخ ۲۷ مرداد ماه  ۹۸ بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری شد.
وی افزود : بعد از  تایید مرگ مغزی این مرحوم، تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز در ساعت شش صبح سه شنبه ۲۹ مرداد ماه  ۹۸ در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، عمل برداشت عضو  را انجام دادند تا با اهداء آنها به نیازمندان، زندگی دوباره بخشند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار