انتقاد مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌جام:
مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌جام در دل نوشته‌ انتقادی در فضای مجازی با تأکید بر این‌که احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران از شاخص‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است اذعان کرد: چرا ۹۸ درصدی مدیران و چهره‌های فرهنگی تربت‌جام در تشییع پیکر پدر شهید سید ابراهیم ناظمی غیبت داشتند؟!
کد خبر: ۷۷۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 19 August 2019

به گزارش تابناک خراسان رضوی، «علی اکرامی» در این دل نوشته با اشاره به نقش و حضور بی‌بدیل و انکارناپذیر شهدا و خانواده معظمشان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و عرصه‌های علمی... تصریح داشت: شهدا به همه جامعه تعلق دارند و مایه افتخار و مباهات ملت شریف ایران‌اند.

 

 این مقام فرهنگی بابیان این مطلب که عملکرد خانواده شهدا نزد خداوند دارای مزد و پاداش است و شهدا در مقام شفاعت اولین کسانی را که شفاعت می‌کنند خانواده‌شان است خاطرنشان داشت: از شاخص‌های اصلی سبک زندگی مورد تأکید اسلام احترام و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، بنابراین خانواده شهدا بی‌شک همان راه پدران، همسران و فرزندان خود را ادامه داده و برای جامعه الگو و الهام‌بخش هستند.

 

وی جایگاه خانواده شهدا و به‌ویژه والدین شهدا را نزد خدا خاص و باعظمت برشمرد و یادآور شد: شهیدان جان خود را فدا کردند تا امروز کشور ما امنیت و آرامش داشته باشد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم و حال مسئولان، مدیران و چهره‌های فرهنگی شهرستان پاسخ دهند که چرا در مراسم تشییع و تدفین پیکر پدر شهید سید ابراهیم ناظمی و جانباز مرحوم دکتر سید جلال ناظمی و رزمنده دفاع مقدس دکتر سید رضا ناظمی ۹۸ درصد غیبت داشته‌اند؟!

 

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌جام گلایه داشت: واقعاً این درد را باید به چه کسی باید گفت که بااین‌همه تأکیدهای رهبر معظم انقلاب در دلجویی و تکریم از خانواده‌های شهدا، چرا مسئولان این شهرستان که مدیریت و میزشان را مدیون شهدا، ایثار گران و خانواده‌های معززشان هستند این‌طور ساده و بی‌اعتنا از کنار این حادثه می‌گذرند.

 

«علی اکرامی» ابراز داشت: قضاوت را واگذار می‌کنیم به افکار عمومی و مردم فهیم تربت‌جام که خالصانه در آیین تشییع، تدفین و خاک‌سپاری مرحوم شادروان پدر شهید، جانباز، رزمنده و گرداننده بیش از ۵۰ سال جلسه قرآن حاج سید حسین ناظمی رحمت‌الله علیه شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار