بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به تعویق افتادن شروع مسابقات لیگ برتر به نفع نساجی شد تا به شرایط آرمانی دست پیدا کند.
کد خبر: ۷۷۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۲ 18 August 2019

 حامد شیری کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد شرایط این روزهای تیم نساجی، واگذاری مبلغی از قراردادش به مالکان باشگاه قائمشهری، حضور در تیم ملی و ... توضیحاتی ارائه کرد.

در مورد پویش جدیدی که بین بازیکنان نساجی مبنی کاهش قیمت رقم قرارداد به صورت داوطلبانه به راه افتاده و شما هم در این راستا پیشگام بودید، توضیحی دهید؟

بعد از این که بحث واگذاری مالکیت باشگاه نساجی به میان آمد و این انتقال سهام صورت نگرفت، رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر مالکان باشگاه نساجی درخواست داشتند با توجه به شرایط اقتصادی که در کشور ما حاکم است، بازیکنان مبلغی از قرارداد خود را تا جایی که امکان دارد، ببخشند. کاهش رقم قرارداد اجباری نبود و تنها به درخواست مالکان انجام شد.

گفته می‌شود با بخشش بخشی از رقم قراردادتان به باشگاه، سایر بازیکنان تیم به شما خرده گرفته اند، چنین اتفاقی صحت دارد؟

بازیکنان دیگر نساجی بابت بخشش رقم قراردادی که من، نظری و ممشلی به باشگاه داشتیم، علیه ما جبهه نگرفتند و این صحبت‌ها صحت ندارد و تنها مطرح کردن این شائبه‌ها به تیم ضربه می‌زند، بازیکنان ما بسیار همدل هستند و در بازی‌های تدارکاتی هم این را نشان داده اند و باید گفت چنین بحثی اصلا در تیم ما شکل نگرفته است.

اما باید دانست واگذاری بخشی از رقم قرارداد بحثی شخصی بوده و هر بازیکنی مختار است هر مدل قراردادی که تمایل دارد با باشگاه به ثبت برساند و من شاید شخصا بخواهم برای تیمم مجانی بازی کنم که باز هم به اختیار خودم باز می‌گردد و هیچ اجباری برای سایرین در کار نیست. اگر بازیکنی پول بیشتری نسبت به من می‌گیرد بر اساس ارزش خود آن را دریافت کرده و این اتفاق نیز به من مربوط نمی‌شود. باید کمی سنجیده‌تر به این دست اتفاقات فکر کرد و نگاه حرفه‌ای تری داشته باشیم. من در مورد این موضوع با کسی صحبت نکردم که بخواهم به بخشش قراردادش تشویقش کنم. همان طور که گفتم این بحث کاملا شخصی است.

بیشتر بخوانید: کاپیتان نساجی بخشی از قرارداد خود را به قائمشهری‌ها بخشید

 

به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر به نفع یا به ضرر تیم شما شد؟

برخی تیم‌ها نسبت به سایرین از جمله تیم ما، زودتر تمرینات گروهی شان را شروع کردند. البته بعضی از تیم‌ها دیرتر از ما تمرینات را استارت زدند. همه تیم ارزیابی شان‌ای نبود که نهایتا ۱۵ مرداد ماه بازی‌های لیگ برتر شروع خواهد شد و برنامه ریزی شان تا این تاریخ انجام شده بود. برای برخی تیم‌ها از جمله نساجی به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر سودمند بود، اما برای برخی که زود تمرینات را استارت زدند مشکل ساز شد چرا که تمرینات زودت از موعد انجام شده ود و این اتفاق کار را برای مربیان سخت می‌کرد.

هدف تیم نساجی در لیگ نوزدهم فوتبال چیست؟

هر بازیکنی در ذهن خود در نظر دارد تا به هدف اصلی اش دست پیدا کند. این هدف می‌تواند حضور در تیم ملی، تصاحب عنوان آقای گلی و یا ... باشد. حالا اگر بازیکنان تیم ما همه این اهداف را برای خود در نظر داشته باشند مطمئنا به جایگاه نساجی کمک خواهند کرد. هدف اصلی ما پیشرفت است. صحبت از کسب سهمیه و قهرمانی شاید درست نباشد، اما من فکر می‌کنم در لیگ امسال شرایط خیلی خوبی خواهیم داشت.

شرایط نساجی را چطور می‌بینید؟ روند آماده سازی تیم مورد قبول بازیکنان بوده است؟

اردوی اخیرمان در کردان از نظر فنی به بازیکنان کمک شایانی کرد و فکر می‌کنم امسال نسبت به فصل‌های گذشته تیم ما با توجه به از دست دادن برخی بازیکنانش، پیشرفت چشمگیری با بازیکنان جوان و با انگیزه اش خواهد داشت. با این حال با بازیکنان جدیدی که به جای قبلی‌ها به ما اضافه شدند نیاز به هماهنگی بیشتری داریم، اما در دیدار‌های تدارکاتی از جمله مقابل سپاهان نتایج خوبی کسب کرده ایم و هیمن اتفاق انگیزه مضاعفی به بازیکنان داد تا برای شروع رقابت‌های لیگ برتر لحظه شماری کنند.

شخصا به حضور در تیم ملی فکر می‌کنید؟

ویلموتس همانند کی روش قصد دارد تا تیم ملی را جوان کند و از بازیکنان کم سن و سال استفاده می کند. من خود شخصا همیشه دوست داشتم در تیم ملی بازی کنم، اما این سعادت نصیبم نشد. الان هم شرایط سنی مناسبی برای تیم ملی ندارم، اما همیشه سعی می‌کنم بهترین خودم را ارائه بدهم و اگر به تیم ملی دعوت شوم قطعا خوشحال خواهم شد.

در مورد کار کردن با مربیانی، چون جواد نکونام، مجید جلالی و رضا مهاجری در تیم نساجی بیشتر بگویید؟

در سال‌هایی که فوتبال بازی کردم، با مربیان زیادی تجربه کار کردن داشته ام. هر مربی سبک خاص خود را دارد و یکی از مهمترین فاکتور‌هایی برای هر بازیکن این است که در سریع‌ترین زمان ممکن خود را با سبک و شیوه مورد نظر سرمربی وفق دهد و وظایف مورد نظر را به اجرا بگذارد؛ بنابراین جواد نکونام هم در داخل زمین و هم خارج، سبک خاص خود را داشت و بسیار با نظم بود. با مجید جلالی هم ۲ سال سابقه همکاری در تیم سایپا را داشتم و او هم برای کارش بسیار وقت می‌گذاشت و همیشه سعی داشت بازیکنان را به مسیر پیشرفت هدایت کند. کار کردن با رضا مهاجری هم تجربه جدیدی برای من است. مهاجری در هر تیمی که بوده به فکر زیبا فوتبال بازی کردن بوده است. امسال هم در تمریناتی که داشتیم شرایط متفاوت است و امیدوارم فوتبال هجومی و رو به جلویی را به نمایش بگذاریم.




منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار