طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، «مصطفی فیضی» به عنوان سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد.
کد خبر: ۷۷۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 17 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، طی حکمی از سوی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مصطفی فیضی به عنوان سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب شد.

 

در حکم مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خطاب به مصطفی فیضی آمده است:

 

«حرم مطهر رضوی و آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به لطف انفاس قدسیه آن حضرت، مهبط نزول ملائک الهی و ملجاء و پناهگاه ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم اجمعین) بوده و هست و به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، امر زیارت در ابعاد کمی و کیفی و ملی و بین المللی در حال تعالی است.

 

این مهم مسؤولیت ما خادمان این آستان ملکوتی در تکریم و ارائه خدمات شایسته به زائران این مضجع شریف را مضاعف می‌کند. حال که جناب آقای مهندس سید خلیل منبتی بنا به درخواست خودشان سنگری دیگر را برای خدمت برگزیده‌اند، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و تلاش‌های صادقانه ایشان، حسب تاکید تولیت آستان قدس رضوی، جنابعالی که برخوردار از سوابق شایسته ایمانی و مدیریتی و آشنا به شئون دستگاه مقدس رضوی هستید، با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی منصوب می‌شوید.

 

شایسته است حسب تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر سیاست زائرمحوری، فراهم آوردن شرایط زیارت توام با آرامش، معرفت‌افزا و تاثیرگذار در زندگی زائر در اولویت مدیریت حرم مطهر قرار گیرد و همه تلاش‌ها و برنامه‌ها معطوف به تحقق این امر باشد، تا حرم مطهر مظهر خدمت شایسته و خادمان و خدمتگزاران عزیز، تجلی اخلاق و سیره رضوی باشند.

 

انسجام کلیه اقدامات در حرم مطهر، برنامه‌ریزی دقیق و تلاش بی‌وقفه برای ارائه خدمات در شأن زائران گرامی، تامین نظم، انضباط و بهداشت مطلوب با بهره‌گیری از ظرفیت خادمان و کارشناسان و آموزش و نظارت مستمر بر عملکردها مورد تاکید است.

 

در ظل توجهات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دوام توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار