سرپرست شهرداری رباط کریم گفت: رباط کریم از قدمت تاریخی برخوردار بوده و دارای ظرفیت و پتانسیل های بالایی برای توسعه است، که باید مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۷۷۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ اصغر پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اهمیت و جایگاه شهر رباط کریم افزود: تمام تلاش خود را با همراهی اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین به کار خواهیم گرفت، تا بتوانیم جایگاه اصیل رباط کریم رابه نحو شایسته معرفی کنیم.

سکاندار مدیریت شهری رباط کریم همچنین اضافه کرد: زمینه خدمت در این شهر در حوزه های مختلف مهیا است و قطعا شهروندان فهیم در آینده نزدیک شاهد تحولات چشمگیری خواهند بود.

وی عدالت در تقسیم امکانات شهری را یکی از اولویت های اساسی خود برشمرد و گفت: در اجرای پروژه ها و تخصیص امکانات قطعا عدالت در نقاط مختلف شهری برقرار خواهد شد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نقاطی از شهر در محرومیت باقی نماند و امکانات و خدمات به صورت متوازن ارائه شود.

پارسا همچنین توجه به دیدگاه مردم را مهم برشمرد و افزود: ما اعتقاد داریم که مردم بهترین افرادی هستند که می توانند عملکرد ما را در حوزه های مختلف مورد ارزیابی قرار دهند پس بنا داریم از دیدگاه این عزیزان در اجرای و تعریف برخی اقدامات بهره مند شویم.

وی به آخرین اقدامات و پیگیری در خصوص چهار راه اصلی شهر رباط کریم پرداخت و گفت؛ با توجه به اهمیت این مسیر مواصلاتی و قرار گرفتن ان در مرکز شهرستان ،جلساتی را با کارشناسان راهور داشتیم که منتظر دیدگاه کارشناسی آنان در این راستا هستیم.

سرپرست شهرداری رباط کریم همچنین معتقد است تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر در این راستا سهولت تردد وسائط نقلیه و آرامش مردم است.

پارسا به برخی پروژه های در دست اجرا پرداخت و افزود: کلیه پروژه های نیمه تمام هم اکنون از روند رشد مطلوبی برخوردار است و تلاش می کنیم تا برخی از پروژه های شاخص خود را به مرحله بهره برداری برسانیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار