مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون سه هزار و ۳۳۶ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان و ایجاد پنج هزار و ۵۵۶شغل در استان ایلام پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۷۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 16 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام،شکرالله شیرخانی اظهار داشت: تاکنون سه هزار و ۳۳۶ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۱۸۳ میلیارد تومان و ایجاد پنج هزار و ۵۵۶شغل در استان ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۲۷ طرح اشتغال فراگیر نیز با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان برای ایجاد ۳۹۲ شغل در استان پرداخت شده است.

شیرخانی تصریح کرد: از جمله اهداف مهم در اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است.

وی یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی تاکید کرد: این تسهیلات با سود چهار، شش و ده درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، تسهیلات اعطایی دین بحال و یا میزان سود آن با نرخ ۱۸ درصد محاسبه خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار