با برگزاری جلسه شورای حل اختلاف در محل استانداری اردبیل، بعد از کش و قوس‌های فراوان حکم عزل شهردار سرعین اعلام شد.
کد خبر: ۷۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 16 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، پیرو برگزاری جلسه حل اختلاف با موضوع بررسی اتفاقات شهرداری سرعین، حکم عزل نائب حبیبی شهردار این شهرستان قطعی شد.

رئیس شورای شهر سرعین در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: عزل شهردار پیش از این توسط اعضای شورای شهر انجام شده بود که با تایید نهایی شورای حل اختلاف استانداری نهایی شد.

مینایی با بیان اینکه شرایطی مانند عدم سکونت شهردار در شهرستان و برخی از موارد دیگر که رسانه‌ای شدن آن شاید اخلاقی نباشد  در این برکناری مورد توجه قرار گرفت، افزود: مباحث حاشیه‌ای به مانند تخلفات مالی مطرح نبوده و به صورت خلاصه چگونگی اجرای قوانین و مصوبات باعث اتخاذ این تصمیم شده است.

یکی از اعضای شورای شهر سرعین نیز در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکثریت اعضای شورای شهر سرعین به دلیل برخی از موارد خواهان عزل شهردار بودند که در نهایت این موضوع مورد تایید قرار گرفت.

محمود زنده دل افزود: درخواست اعضای شورای شهر که در کمیته انطباق فرمانداری سرعین مورد موافقت قرار نگرفته بود، طبق قوانین به استانداری اردبیل ارجاع شدتا در نهایت با برگزاری جلسه حل احتلاف تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه برخی از دلایل قانونی نیز در این تصمیم گیری دخیل بود، ادامه داد: در این راستا مصوبه تهیه شده توسط اعضای شورای شهر سرعین به همراه مستندات لازم به استانداری اردبیل ارسال شده بود.

شهرستان سرعین سالیانه پذیرای بیش از هفت میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی بوده و به عنوان نگین گردشگری منطقه محسوب می‌شود و از این رو که با توجه به شرایط جوی فصل کاری در این شهر نیز محدود است، تعیین تکلیف هر چه سریع و انسجام مناسب در بخش مدیریت شهری از مطالبات مهم مردمی می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار