مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اقتدار کنونی ایران اسلامی در سایه خون شهدا و تدابیر رهبری به دست آمده است.
کد خبر: ۷۷۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 16 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام عبدالرحیم‌ نجفقلی‌زاده سرایی دیشب در یادواره شهدای نقده اظهار کرد: اقتدار و امنیت حاکم بر کشورمان در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب و جان‌فشانی رزمندگان اسلام به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت کنونی ایران اسلامی را مدیون شهدای گرانقدر هستیم و مردم آذربایجان غربی به خصوص مردم شجاع نقده ناآرامی‌ها و ناامنی‌ها را در این منطقه فراموش نخواهند کرد، ادامه داد: روزی در این کشور مستشاران خارجی برای حضور خود در ایران حق توحش مطالبه می کردند و امروز در سایه انقلاب اسلامی و تدابیر امام راحل(ره) عمل به منویات رهبری توانستیم بدون اتکا به شرق و غرب در عرصه جهانی تاثیرگزار باشیم.

سرایی با اشاره به اینکه در طول تاریخ انقلاب اسلامی این تفکر بسیج بوده که کشور را از گردنه‌ها و بحران‌ها در اوج مظلومیت مردم نجات داد، اضافه کرد: دوران دفاع مقدس رزمندگان ما را بزرگمردان خداباوری تربیت کرد که ایستادگی در برابر ظلم و استکبار جهانی را در مقابل جهانیان به نمایش گذاشتند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رسالت امروز ما تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است و پیام امروز این یادواره این است که بعد از گذشت یک چله پرافتخار همچنان راه شهدا در این کشور ادامه دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار