ماجرای فاکس بازی چه بود؟
رویا کنعانی گفت: شورای شهر اردبیل به جایی رسیده که رئیس و نائب رئیس آن از طریق فاکس انتخاب می‌شود!
کد خبر: ۷۷۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 15 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، رویا کنعانی در انتقاد از وضعیت موجود شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اتفاقاتی که در انتخابات هیئت رئیسه دور سوم شورای شهر اردبیل روی داد تاسف آور بود به طوری که ما در یک سال اخیر جلسه‌ای که از روی اصول و قاعده برگزار شود را شاهد نبودیم.

عضو شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: باندبازی جای تخصص‌گرایی و جوان‌گرایی را در شورای شهر گرفته است و افرادی که حایز شرایط نیستند حتی از مکه کاندیدا می‌شوند و در شورای شهر رای می آورند.

کنعانی افزود: آنهایی که شورا را تیم‌بندی کرده و به دنبال برگزاری یک انتخابات شبهه‌ناک بودند باید از این اوضاع خجالت بکشند و مهم تر اینکه یازده نفر عضو شورا نمی‌توانند دور هم بنشینند و در موضوعات و مسایل مختلف اظهارنظر کنند.

وی افزود: به هیچ وجه روحیه تعامل و همکاری در شورای شهر وجود ندارد و خروجی کار نیز مشخص است که تک کاندیداها سعی می‌کنند تا در عرصه رقابت ناسالم پیروز شوند.

عضو شورای شهر اردبیل در گفتگو با ایسنا بیان داشت: باید فاتحه چنین شورایی را خواند که نائب رئیس آن در حالی که در سفر حج حضور دارد با فکس‌بازی و رایزنی‌های خاص پیروز انتخابات می‌شود در حالی که باید در شورا جوانگرایی اتفاق افتاده و نیروهای کارآمد به جای تعدادی نیروی غیرتخصصی و بازاری وارد این عرصه شوند.

کنعانی بیان کرد: شورای شهر اردبیل به جایی رسیده که با فکس‌بازی رئیس و نائب رئیس انتخاب می‌شود و ما نمی‌دانیم دردمان را با این اوضاع نامطلوب به کجا ببریم.

وی اظهار کرد: به جای تعامل و همکاری در شورای شهر جریان سومی شکل گرفته که به نظر می‌رسد عامل اصلی این شرایط نیز ما خودمان هستیم.

به گزارش تابناک اردبیل، 21 مردادماه جاری و در هفتاد و سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که برای تعیین هیئت رئیسه برگزار شد، با رای اعضای شور و برای سومین سال متوالی علیرضا پوستی با 6 رای رئیس شورای شهر اردبیل انتخاب شد.

در این جلسه همچنین جواد انصاری برغم حضور در سفر حج تمتع در نامه‌ای رسمی از کاندیداتوری ریاست شورا انصراف و طی نامه‌ای دیگر در سمت نائب رئیسی اعلام نامزدی کرد که توانست تنها رقیب خود حسین افسانه را با ۶ رای از پیش برداشته و به عنوان نائب رئیس انتخاب شود.

ترکیب 6 به 4 شورای شهر اردبیل استمرار یافت و در انتخاب دبیر اول نیز با ۶ رای مثبت و چهار رای سفید یعقوب هاشمی از سوی شورا به عنوان دبیر اول انتخاب شد.

یونس رونقی نیز با ۶ رای به دبیری دوم شورا نائل شد و زهرا قدیمی نیز که در دور دوم هیئت رئیسه نیز سخنگوی شورای شهر اردبیل بود این بار نیز با ۶ رای توانست کرسی سخنگوئی شورا را به دست آورد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نکته سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
بیچاره اردبیل....توسعه پایدار....یر الما...قره حالوا....عسل شکری....آش دوغ...
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
به جان خودم در جهت حفظ از بیت المال باید درب این شورا را گل گرفت والسلام.البته ناگفته نماند که خودمان کردیم. وجداناً کدامیک از اعضای محترم تخصصی در شهرسازی و مسائل فنی آن دارند؟اگر یک نگاهی به وضعیت شهرمان کنیم و یک ذره انصاف داشته باشیم به خیانتی که ما در رای دادنمان و خیانت وجنایت و...اعضای شورای شهر به این شهر بدبخت کرده اند پی می بریم. و در یک کلام دل این ملت از این شورای شهر خون است. به قران خون است.انشاالله که سر عقل بیاییم و از این اشتباهات نکنیم. از روی جهالت شورای شهر و باند بازی شهرداری فقط به خراب کردن جدولهای بدون عیب و هزینه تراشی برای /ان پرداخته. ایا کسی هست در این شهر که حداقل از خیانتی که در ایجاد پل وحدت نمودند شهرداری و شورای شهر را بازخواست نماید؟این تنها نمونه کوچکی از خیانتی است که در این شهر انجام شده است. وااسفا.وااسفا و هزاران وااسفا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار