مدیر جشنواره های سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت : طرح سلام بر امام با هدف زیارت از راه دور دلدادگان به حضرت رضا(ع) در روزهای چهارشنبه روز زیارتی منتسب به امام رضا (ع) از یکسال قبل شروع شده است
کد خبر: ۷۷۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 14 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمد حسن محمدیان با بیان این مطلب افزود : این طرح ابتدا در یکهزار و ۱۰۰ مسجد مشهد آغاز بکار کرد و در سال ۹۸  دربیش از ۵ هزار مسجد کشور شروع شده است که در هر استان ۸ مسجد بعنوان محور، اجرای این طرح را برعهده دارند .

 

وی گفت: این طرح بصورت یک تشکل مردم نهاد پایه گذاری و به تمامی مساجد محصولات و اقلام فرهنگی برای ارائه به دلدادگان و شرکت کنندگان داده شده است .

 

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیزدر این مراسم گفت: زیارت از خصائص مکتب اهل بیت است و هر چه میگذرد به اسرار و زیبایی و جان مایه درونی این فیض پی میبریم .

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: زیارت یک ارتباط تمدن سازی نوین اسلامی،جامعه پردازی و خودسازی و یک ذخیره بسیار گسترده معرفتی از نظر محتوی و ساختار است .

 

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی  نیزدر این مراسم گفت: بیانیه گام دوم به منزله تعالی و پیشرفت چهل ساله دوم از سوی مقام‌معظم رهبری عنوان شد تا در این بیانیه ۳نکته مهم خودسازی،جامعه پردازی و تمدن سازی مورد توجه قرار گیرد

 

حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد افزود: طرح سلام برامام دریچه ای است که بدست ائمه جماعات مساجد در مشهدگشوده شد ودر سراسر کشور توسعه پیداکرد تا نیاز فرهنگی مخاطبان تامین شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار