نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیداربا کارکنان انتقال خون:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیداربا کارکنان انتقال خون: انتظاراتی که مسئولان از مردم دارند خودشان پیشتر عمل کنند، فرماندهان موفقِ جنگ، جلوتر از نیروهای خود حرکت می‌کردند
کد خبر: ۷۷۱۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 14 August 2019

مسئولان در عمل به آن چه که از مردم می‌خواهند باید جلوتر باشند

به گزارش تابناک قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی  نماینده ولی فقیه در استان قزوین  در دیدار مدیر کل انتقال خون استان قزوین که به مناسبت روز انتقال خون برگزار شد، با بیان اینکه مسئولان باید در عمل به آن چه که از مردم می‌خواهند پیشتاز باشند، اظهار کرد: سفارش قرآن این است که حرف‌ها فقط در مقام سخن باقی نماند و انتظاری که از دیگران داریم باید خودمان پیشتر به آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: به همان نسبتی که خودمان در رسالت‌هایی که بر عهده ما قرار داده شده است پیشتاز باشیم، انتظاراتی که داریم اثرگذارتر می‌شود و جامعه مخاطب ما بیشتر به آن عمل خواهند کرد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مسئولان به همان اندازه می‌توانند در محیط کارشان موفق باشند که خودشان انگیزه آن را داشته باشند و جلوتر از مردم حرکت کنند، گفت: فرماندهان موفق در جبهه‌های جنگ کسانی بودند که جلوتر از نیروهای خود حرکت می‌کردند و این اقدام انگیزه مضاعفی در نیروهایشان ایجاد می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همراهی با آرمان‌های اسلام و انقلاب را موجب همراهی بیشتر مردم با سازمان ها و نهادها عنوان کرد و گفت: اگر مردم ببینند سازمان شما با آرمان‌های انقلاب و اسلام همراهی جدی دارد و نسبت به مسائل معنوی، اخلاقی و دینی حساسیت بالایی دارد، همراهی‌ خود را بیشتر می‌کنند و این موضوع شامل همه سازمان‌ها و نهادها می‌شود.

وی خدمات انتقال خون را بسیار ارزشمند و مهم دانست و اذعان کرد: شما عزیزان همان طور که زمینه‌ای را فراهم می‌کنید تا مردم در امر خداپسندانه انتقال خون مشارکت کنند، پایشی از سلامت جامعه نیز انجام می‌دهید و این مهم ارزش کار شما را دو چندان می‌کند. 

آیت‌الله عابدینی افزود: کاری که شما انجام می‌دهید با وجود سختی‌ها و مشقت‌های فراوان ممکن است دیده نشود اما بخاطر اینکه برای رضای خدا و خدمت به مردم صورت می‌گیرد، ماندگار می‌شود.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سفارش خداوند این است که با او معامله کنیم، گفت: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم با نیت جلب رضایت الهی باشد، هیچگاه هدر نمی‌ورد و ذره ذره آن در پیشگاه خدا محفوظ می‌ماند.

وی در ادامه سلامت اداری را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: عزت و آبروی همه ما به سلامت اداری و کاری وابسته است و اختلاس‌ها و خیانت‌هایی که به بیت‌المال می‌شود، لطمه‌های بسیاری را به همراه می‌آورد و باید با جدیت در مقابل آن ایستاد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر حفظ حقوق کارکنان نیز تأکید کرد و افزود: باید حقوق کارکنان طبق قانون رعایت شود و نگذاریم ظلمی به کارکنان مجموعه‌ای که در آن مسئولیت داریم صورت گیرد و هر چه نسبت به حفظ کرامت و حقوق دیگران حساس باشیم، به همان میزان توفیقاتی که خدا به ما می‌دهد بیشتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار