به منظور تعامل بیشتر بخش دولتی و خصوصی و حذف دلالان و واسطه ها در خرید محصولات کشاورزی، جلسه ای با حضور رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین و جمعی از مدیران عامل اتحادیه های تعاونی روستایی استان با بخش خصوصی برگزار شد.
کد خبر: ۷۷۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 14 August 2019

شبکه تعاون روستایی حلقه اتصال تولید به بازارمصرف است

به گزارش تابناک قزوین،آقا علیخانی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در این جلسه با بیان اینکه محصولات کشاورزی تولیدی استان کیفیت بالایی دارند، اظهار کرد: تنظیم بازار و کنترل قیمت عرضه کالا، یک فرآیند مهم و حساس بوده که نیازمند برنامه ریزی علمی و مستمر با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و جوانب کامل موضوع است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین هدف از خرید توافقی محصولات کشاورزی را کاهش دغدغه کشاورزان در بازاریابی و فروش محصول، کاهش نقش دلالان، واقعی شدن قیمتها،  تولید کیفی محصول توسط کشاورزان و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و کاستن فاصله تولید تا مصرف عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حقیقت بازار محل تلاقی عرضه و تقاضا است، تصریح کرد: خرید توافقی محصولات کشاورزی در راستای ایجاد تعادل در بازار و جلوگیری ‌از نوسانات شدید قیمت محصولات توسط شبکه تعاون روستایی صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شبکه تعاون روستایی به عنوان حلقه اتصال تولید به بازارمصرف، گام مؤثری را در شکوفایی اقتصاد روستاها بر می دارد.

آقا علیخانی در ادامه بر فرآوری محصولات کشاورزی تاکید کرد: به دنبال فرآوری محصولات کشاورزی ،ماندگاري اين محصولات بيشتر و مصرف و عرضه آن مناسب‌تر خواهد شد و ارزش اقتصادي محصولات بالا می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار