نماینده قروه و دهگلان:
نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس گفت: مفسدین اداری کردستان باید شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.
کد خبر: ۷۷۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 13 August 2019

به گزارش تابناک کردستان، علیمحمد مرادی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به اعلام رتبه نخست کردستان در «فساد و سوءاستفاده افراد از مقام و موقعیت اداری در دستگاه‌های اجرایی» و «تورم سالانه» در بین همه استان‌های کشور، اظهار کرد: متأسفانه در اکثر شاخص‌ها و مؤلفه‌های منفی رتبه نخست را داریم و چنین رتبه‌هایی جای تأسف دارد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد گفت: اگر بهبود و خوشحالی مردم را بخواهیم، باید با فساد و مفسدین اداری کردستان مبارزه شود.

عضو مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس تصریح کرد: باید با مسئولانی که از پشت پرده در ادارات مشغول فساد و رشوه‌گیری هستند و میزان سلامتی آنان پایین است، قاطعانه برخورد شود.

وی با بیان اینکه بارها بنده و همکارانم مخالفت و اعتراض خودمان را نسبت به این وضعیت کنونی اعلام و صدای مردم را منعکس کرده‌ایم، گفت: مفسدین اداری کردستان باید شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شوند.

مرادی افزود: حقیقتاً باز هم در سفر حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه به استان، این وضعیت و جایگاه کردستان را منعکس می‌کنم و در پیگیری و احقاق حق مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار