سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در جمع خبرنگاران گفت : خبرنگاران چشمان بیدارجامعه وپل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و اگر خبرنگار در یک جامعه نباشد مسیر رشد وتوسعه به کندی صورت می گیرد.
کد خبر: ۷۷۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 12 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار در سالن اجتماعات شبکه بهداشت درمان خوی برگزارشد با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روزخبرنگاروعید سعید قربان به خبرنگاران گفت: خبرنگاران چشمان بیدارجامعه وپل ارتباطی بین مردم ومسئولین هستندو اگر خبرنگار در یک جامعه نباشد مسیر رشد وتوسعه به کندی صورت می گیرد. پس خبرنگاران باید با صعه صدر و با بی طرفی کامل ، بدون در نظر گرفتن گرایشات سیاسی ، واقعیات انجام گرفته را به آگاهی مردم برسانند و مطالبات بحق و قاونی مردم را جهت حل مشکلات به سمع و نظر مسئولین برسانند .

کبیری بعداز تشریح عملکرد ۳ سال اخیر

در جواب سوال یکی از خبرنگاران در باره افتتاح بیمارستان خیریه آیت الله خویی گفت : درسه سال اخیر۵۰۰میلیارد تومان برای طرح های عمرانی و درمانی به شهرستان خوی اختصاص یافته که ازاین مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به بخش درمان اختصاص یافته است.

وی افزود : بیمارستان تخصصی آیت الله خویی بعداز افتتاح بعنوان بیمارستان بین المللی و توریست درمانی منطقه شمال غرب کشور در خدمت همشهریان و بیماران منطقه و توریست های محترم خواهد بود.

کبیری همچنین خبرداد : همزمان با افتتاح بیمارستان آیت الله دانشکده علوم پزشکی شهرستان به دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء یافته و دستگاه آنژیوگرافی با هزینه ۰ ۲ میلیارد تومان در آن بیمارستان راه اندازی شده و شروع به خدمات دهی به بیماران عزیز خواهد کرد .

کبیری درادامه بابیان اینکه یکی از منابع رشد وتوسعه هر استان ظرفیت های موجود اقتصادی هر استان است ،گفت :شهرستان خوی به عنوان تنها بندر خشکی شمال غربی کشور است که نزدیکترین مسیر به دروازه اروپا یعنی مرز رازی می باشد که مجوز شبانه روزی شدن این مرزصادر شده که به محض اجراشدن ، صادرات وواردات کالا در این مرز بیشتر از گذشته انجام می گیرد که این مسئله ، نه تنها به نفع خوی یا استان ، بلکه به نفع کل کشور است که برای توسعه اقتصادی کل شهرستان های منطقه و کشور تاثیر گذار خواهد بود .

نماینده مردم در مجلس در باره توسعه گازرسانی شهری خوی گفت : از اول پروژه گازرسانی تا ۳ سال قبل تعداد مشترکین گاز ۴۲ در صد بود که امروز به ۶۴ در صد رسیده است . یعنی در ۳ سال اخیر به اندازه ۲۰ سال قبل به تعداد مشترکین گاز اضافه شده است . و تعداد انشعاب گاز روستایی تقریبا به ۲ رسیده است .

کبیری در پایان سخنان خود به موضوع مشکلات مساکن مهر خوی اشاره کرد و گفت : قراردادی بین مسکن و شهرسازی و شهرداری با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان به امضاء رسیده که به محض نهایی شدن آن ، زیر سازی و آسفالت بلوار شهید ( محمد آقاپور ) و خیابان های مساکن مهر و دیگر امکانات شهری شروع خواهد شد .

در پایان مراسم نماینده مردم خوی و چایپاره از زحمات خبرنگاران تجلیل نمود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار