مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: آگاه‌سازی و آشنایی مودیان با تکالیف قانونی از مهم‌ترین اولویت‌های نظام مالیاتی است.
کد خبر: ۷۶۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 07 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان امور مالیاتی کشور، یحیی یعقوب نژاد، ضمن بازدید از ادارات شهر مشهد و شهرستان‌های تابعه از نزدیک در جریان انجام امور و فعالیت کارکنان این ادارات قرار گرفت و از تلاش و زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل آورد.

 

در این بازدیدها که باهدف پیگیری مشکلات احتمالی برخی از مؤدیان و ارزیابی عملکرد کارکنان  در سال جاری صورت گرفت، مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی ادارات و عملیات طرح جامع مالیاتی قرار گرفت و بر فراگیری کارکنان به دانش فناوری اطلاعات و فنون مرتبط با طرح جامع تأکید کرد.

 

وی ارائه خدمات مطلوب به مؤدیان مالیاتی را از مهم‌ترین اقدامات این اداره کل عنوان کرد و افزود: آگاه‌سازی و آشنایی مؤدیان با تکالیف قانونی خود، به جهت تسهیل در پرداخت مالیات، ازجمله فعالیت‌های مهمی است که همکاران باید به آن توجه کنند.

 

یعقوب نژاد ضمن قدردانی از کارکنان امور مالیاتی این استان در انجام امور محوله بر پیگیری و اتخاذ راهکارهای مناسب و موثر به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مؤدیان و تحقق درآمدهای مالیاتی تخصیص‌یافته تأکید کرد و تجربه، تعهد و تلاش و کوشش مستمر رؤسا و کارکنان را از مهم‌ترین عوامل موفقیت این ادارات در تحقق اهداف سازمانی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار