شهردار اردبیل:
حمید لطف‌اللهیان گفت: به هیچ وجه شهرداری به دنبال ورزش حرفه‌ای و تیم‌داری نیست بلکه مسئولیت شهرداری تقویت ورزش محلات و ایجاد و احداث سالن‌ برای حضور نوجوانان و جوانان است تا به شکل استاندارد و مطلوب در چنین فضاهایی هویت و غنای تربیتی جوانان و نوجوانان شکل گیرد.
کد خبر: ۷۶۹۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸ 06 August 2019

حمید لطف اللهیان

به گزارش تابناک اردبیل، شهردار اردبیل اظهار کرد: ما امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه دو با اولویت توسعه زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی در محلات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث چنین مجموعه‌های ورزشی استاندارد و قابل قبول امکان کشف استعدادهای جدید را در محلات با کمک مربیان فراهم می‌آورد که امیدواریم در کنار این کارکرد چنین سالن‌های ورزشی به محل تجمع جوانان و نوجوانان با انگیزه مضاعف برای تخلیه هیجانات و همچنین توان‌افزایی آنها باشد.

احداث سالن‌های ورزشی استاندارد دغدغه خانواده‌ها را کاهش داده است

شهردار اردبیل گفت: احداث سالن‌های ورزشی استاندارد و باکیفیت به عنوان محیط سالم برای حضور جوانان و نوجوانان دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانواده‌ها را در تربیت فرزندانشان به حداقل می‌رساند.

شهردار اردبیل دیگر کارکرد چنین سالن‌های ورزشی را کارکرد فرهنگی اعلام کرد و گفت: وقتی جوانان و نوجوانان در این محیط‌های سالم حضور پیدا می‌کنند در حقیقت اولیای آنها از بابت آسیب‌های اجتماعی آسوده خاطر هستند و قطعا ورزش یکی از عوامل اصلی در پیشگیری و کاهش این آسیب‌ها و دغدغه‌هاست.

ورزشگاه

لطف‌اللهیان ادامه داد: مجموعه شورا و شهرداری اردبیل برای ارتقای سلامت عمومی و فرهنگی و اجتماعی شهروندان تلاش می‌کنند تا در یک بستر مناسب زمینه این امر مبارک در تعالی نسل جوان و نوجوان به وجود آید.

وی افزود: به هیچ وجه شهرداری به دنبال ورزش حرفه‌ای و تیم‌داری نیست بلکه مسئولیت شهرداری تقویت ورزش محلات و ایجاد و احداث سالن‌ برای حضور نوجوانان و جوانان است تا به شکل استاندارد و مطلوب در چنین فضاهایی هویت و غنای تربیتی جوانان و نوجوانان شکل گیرد.

شهردار اردبیل بیان کرد: ما در کنار احداث این سالن که در حقیقت هفتمین مجموعه ورزشی در سطح شهر اردبیل است سه مجموعه دیگر را نیز با همین سازه زیبا در حال احداث داریم که امیدواریم سال آینده شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار