شهردار منطقه ثامن مشهد: به منظور افزایش رفاه حال شهروندان منطقه ثامن و زائران بارگاه منور رضوی 50 عدد نیمکت جدید به  مبلمان شهری موجود در پیاده روهای منتهی به حرم افزوده شد.
کد خبر: ۷۶۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 05 August 2019

به گزارش تابناک رضوی، سید مصطفی نعمتی شهردارمنطقه ثامن با اشاره به این خبر گفت: باتوجه به اهمیت و ضرورت افزایش سطح کمی و کیفی رفاهیات شهری وارائه خدمات مطلوب و درخور شأن به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در محدوده پیرامونی حرم مطهر، نصب سری جدید مبلمان شهری در بوستان ها و معابر منطقه در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن قرار گرفته است‌.

 

وی در ادامه افزود:در همین راستا نسبت به تامین یکصد عدد نیمکت جدید جهت نصب در بوستان ها،ره باغ ها و پیاده راه های اطراف حرم اقدام شده و در مرحله اول از ابتدای مردادماه تا کنون 50 عدد نیمکت جدید در این فضاها نصب شده، که تعداد فعلی مبلمان شهری موجود در پارک ها و معابر عمومی منطقه به430 عدد افزایش یافته است و در مرحله دوم نیز 50 عدد نیمکت دیگر نصب خواهد شد.

 

شهردار منطقه ثامن خاطرنشان کرد: در طراحی مبلمان شهری منطقه ثامن سعی شده از طراحی های زیبا و مناسب با استفاده از ترکیب چوب و فلز با رنگ آمیزی زیبا استفاده شود تاعلاوه بر افزایش رفاه حال شهروندان، فضای دیداری و سیمای شهر در اطراف حرم مطهر را زیباتر نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار