فرماندار شهرستان پردیس در استان تهران اعلام کرد: برای حل مشکل شهروندان، بیمارستان خصوصی شفا واقع در شهر پردیس که چندماه تعطیل است از ابتدای مهر امسال با تعرفه دولتی بازگشایی می‌شود و خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۷۶۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران، عبدالعظیم رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران توضیح داد: با حمایت وزارت بهداشت مقرر شد از محل خرید خدمات درمانی از بخش خصوصی، ارائه خدمات با تعرفه دولتی در این بیمارستان انجام شود.

وی همچنین تاکید کرد که قرار است با مساعدت وزارت بهداشت تنها بیمارستان دولتی و خیرساز این شهرستان که پیشرفت فیزیکی آن به مرحله بهره برداری رسیده نیز تجهیز و آماده افتتاح شود.

بیمارستان خصوصی شفا تنها بیمارستان شهرستان پردیس در حدود ۲۰ کیلومتری شرق پایتخت بود که از فروردین ماه امسال تعطیل شده بود.

فرماندار پردیس در ادامه توضیح داد:‌ براساس تفاهم‌نامه بین وزارت بهداشت، بخش خصوصی و خیرین، اعزام نیروی انسانی و پزشک متخصص بخش دیگری از تعهدات وزارتخانه در قبال این بیمارستان تعیین شده است.

پیگیر تجهیز بیمارستان خیرساز هستیم

رضایی درباره تمهیدات مسئولان برای حل مشکلات فراروی بهره‌برداری تنها بیمارستان دولتی در حال ساخت این شهرستان نیز توضیح داد:‌ در جلسه‌ اخیر که در دفتر معاون درمان وزارت بهداشت با حضور علی نوبخت رئیس فراکسیون بهداشت مجلس، تعدادی از مدیران وزارتخانه، رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نماینده خیرین برگزار شد، راهکار قبلی برای راه‌اندازی بیمارستان خیرساز «انصار» به صورت تلفیقی با تجهیز بیمارستان از محل ارز دولتی به‌زودی اجرایی خواهد شد.

آنطور که در توضیح مراحل ساخت این بیمارستان آمده، مرحوم جابر انصاری از خیرین سال ۱۳۹۱ بیمارستان  ۱۶۰  تختخوابی خیریه "الغدیر"  بومهن را در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع  و زیر بنای  ۲۴ هزار متر مربع ساخت و در حال حاضر بیمارستان در هفت طبقه پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی دارد که پس از نازک کاری و تجهیز در صورت تخصیص بودجه آماده بهره برداری خواهد بود.

جمعیت شهرستان پردیس اینک ۲۵۰ هزار نفر است اما در افق چندساله آن بعد از تکمیل فازهای مسکن مهر شهر پردیس جمعیتی تا حدود ۷۰۰ هزار نفر را هدف گذاری کرده‌اند که یکی از کانون های مهم جمعیتی در استان تهران به شمار خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار