رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی با بیان اینکه برای دور جدید انتخابات ریاست هیأت کاندیدا می‌شود، گفت: از ثبت نام بهاروند عضو شورای اسلامی شهر مشهد برای حضور در هیأت بی‌اطلاع هستم، اما هرکسی می‌تواند ثبت نام کند.
کد خبر: ۷۶۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 03 August 2019

تابناک رضوی: مهدی روزبهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد درخصوص آخرین وضعیت هیأت خراسان رضوی گفت: به تازگی دو تیم هیات دوچرخه‌سواری مشهد و تیم هیات دوچرخه‌سواری نیشابور در مسابقات جوانان کشور در تبریز و در دو بخش سرعت و استقامت برگزار می‌شد تیم نیشابور با اقتدار در رشته سرعت اول شدند و مرحله دوم شهریور ماه در نیشابور برگزار می‌شود.

 

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی افزود: در بخش بانوان هم در آخرین دوره قهرمانی کشور، جوانان با اقتدار و اختلاف امتیاز قابل توجهی از حریفان قهرمان شدیم، باتوجه به اینکه  ورزشکاران زیادی در بخش جوانان داریم با دو تیم در این مسابقات شرکت کردیم.

 

وی ادامه داد: فضای اصلی تمرین دوچرخه‌سواری جاده و خیابان است و در زمینه آموزش به ویژه برای بانوان کمی محدودیت داریم و کار سخت می‌شود، اما با این وجود ۴ کلاس ۱۵ نفره در بخش پیست ثبت‌نام کردند و در پیست مجموعه ثامن الحجج (ع) آموزش می‌بینند.

 

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خصوص صحبت‌هایی مبنی برحضور اعضای شورای شهر در انتخابات هیأت دوچرخه سواری متذکر شد: ۲۶ ماه جاری دوران چهار سال فعالیت من در هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی به پایان می‌رسد و قصد دارم مجدد در انتخابات شرکت کنم، تمام افراد حق شرکت در انتخابات را دارند و بعد از ثبت‌نام و تایید حراست اداره کل ورزش و جوانان می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. 

 

روزبهان در خصوص برنامه خود برای چهار سال دوم بیان کرد: اگر دوباره بتوانم به عنوان رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی انتخاب شوم درراستای اعتلای جایگاه دوچرخه‌سواری این استان در کشور تلاش می‌کنم، زمانی که من کار را تحویل گرفتم در جایگاه ۱۳ کشور بودیم و امروز در جایگاه ۲ قرار داریم.

 

وی ادامه داد: در چهار سال اول توجه ویژه‌ای به جوانان و نوجوان داشتیم و قرار است این عملکرد را در بزرگسالان ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار