امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: عملیات مرصاد یکی از مفاخر ارزشمند اسلام آباد است که می توان با ساخت فیلم، ارزش و بزرگی آنان را برای نسل جوان نمایش داد.
کد خبر: ۷۶۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 03 August 2019

آثار هنریارزش عملیات مرصاد را برای نسل جوان نمایش می دهد

به گزارش خبرنگار تابناک، صبح امروز با حضور مسئولین استانی، یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد با حضور ۲۵ گروه از ۱۵ استان در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای کار خود را آغاز کرد.

حجت الاسلام محمد طه مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در افتتاحیه این جشنواره گفت: جشنواره مرصاد، برای مردم تأثیرگذار است و باید سعی در معرفی بیشتر آن داشته باشیم.

وی افزود: عملیات مرصاد یکی از مفاخر ارزشمند اسلام آباد است، ما اتفاقات مختلف بزرگی در اسلام آباد داریم که میتوان با ساخت فیلم، ارزش و بزرگی آنان را برای نسل جوان نمایش داد تا بیشتر با ماهیت مرصاد آشنا شوند.

مهری در ادامه با اشاره به تئاتر مرصاد بیان کرد: محبوبیت مرصاد بین مردم باید آشکارتر شود، از بازیگران محترمی که از دیگر استان و شهرستان‌ها آمده اند تا مفاخر اسلام آباد و مرصاد بزرگ را معرفی کنند و مهمترین رویداد در این شهرستان را به تصویر بکشند تشکر می‌کنیم و از رسانه می‌خواهیم در پوشش هرچه بهتر این جشنواره تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار