دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی:
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه دهه کرامت گروه‌های تبلیغ آستان قدس رضوی به ۳۸۰ روستا در سطح کشور اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۷۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 15 August 2015
حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه‌کرامت حرم مطهر رضوی با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی اظهار داشت: در آستانه دهه‌کرامت گروه‌های تبلیغی آستان قدس رضوی به 380 روستا در 18 استان اعزام شدند.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: 250 شهر در 31 استان کشور و 30 شهر در 15 کشور جهان در راستای برنامه‌های دهه کرامت ویژه برنامه کتاب سال رضوی را برگزار می‌کنند و تاکنون 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

حسینی افزود: 6 هزار دانش‌آموز در مدارس امام رضا(ع) میزبان دانش‌آموزان سایر نقاط کشور هستند و آمادگی و تمهیدات لازم برای میزبانی هرچه شایسته‌تر از میهمانان امام رضا(ع) در این ایام مبارک اندیشیده شده است.

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این دیدار اظهار داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی یک حوزه بوده و اکنون هزار نفر در این دانشگاه و در 26 رشته علوم انسانی و علوم اسلامی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی عنوان کرد: تاکنون 370 استاد رسمی از این دانشگاه به حوزه‌های علمیه سراسر کشور معرفی شدند و دانشگاه علوم اسلامی رضوی در عمر 24 ساله خود نه تنها اندکی از رسالتش کاسته نشده بلکه هر روز در حال حرکت به سمت اهداف رسمی خود بوده است.

برچسب ها: دهه کرامت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار